Supergaaf bandje ![]()
![]()
Thanks!
![]()
M’n eerste mechanische uurwerk. Ik moest en zou “een beter merk” hebben. Kennelijk was het toch een goede keuze want aan draagtijd geen gebrek.
Prachtig
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je NA Ronald
Beter gelukt dan de vorige F1 x Gulf, vind ik. Prijs wel aan de hoge kant. Uiteraard niet omdat het een TAG Heuer is. Maar er is gewoon omdat de prijs gap tussen de Solargraph en deze automaat echt fors is én omdat deze auto/chrono F1 qua prijs tegelijkertijd best dicht tegen de Carrera aan zit.
Oh en @moker333 , gefeliciteerd! Nice!
![]()
Wanneer alle oranje wijzers rechtop staan ziet het er in mijn ogen er toch een beetje raar uit. Wellicht deze wijzers dan maar draaiende houden? Humm, oranje en draaiende… ![]()
Foto: Anthony THF
NA?
Ik? De Monaco? Nee, hoor. Alleen eventjes niet gedragen, i.v.m. iets teveel keuze en het feit dat ik met zowel extreme hitte als water in de buurt -in wat voor vorm dan ook- de voorkeur geef aan een van m’n duikers. Maar deze blijft dit weekend wel om de pols, denk ik.
Ik heb er ook een hard hoofd in Ed.
Zal eens in de box gaan kijken of er een “lucky” TH in zit die ik om doe en misschien wat geluk gaat brengen. ![]()
De Tag Heuer Aquaracer vandaag laten voorzien van een nieuwe, originele, stalen band. Ik heb het horloge hier via het forum overgenomen, met een stalen imitatie/aftermarket stalen band en de orignele rubberen band. Rubber vind ik persoonlijk niet fijn dragen. En ondanks dat er met de aftermarket band niets mis was, vond ik dat het horloge wel een originele verdiende. Dus begin mei besteld, en afgelopen week kreeg ik bericht van Gassan dat het geleverd was.
Vanaf nu de Aquaracer dus lekker dragen met een originele stalen band.
Heb 'm in Nijmegen gezien, heel tof idd ![]()