Thanks!
Die plaat is echt top, helaas lastig vast te leggen op foto, in het echt nog mooier ![]()
Nee, dit is de wk1116!
Met fel blauwe plaat ipv donkerblauw, maar de wk1113 is ook heel nice
![]()
Is toch met die door Norris gesloopte beker ?
![]()
Dagje Heraklion, met de drie dame(tje)s.
En natuurlijk draaide dat al snel uit op een grand tour langs alles waar ze maar hippe kleding, accessoires en make-up verkopen. Heel vermoeiend, dus…![]()
Op advies van een andere TH-liefhebber, heb ik de dames dus lekker hun eigen gang laten gaan en heb ik zelf de dichtstbijzijnde TAG Heuer AD en daarna een leuke bar opgezocht. ![]()
Deze twee nieuwe modellen had ik nog niet irl gezien of bepoteld. Dus meteen maar eens gedaan: de GULF Fomula 1 auto/chrono, in titanium en de Carrera Moonphase, in steel/rose gold.
Mijn bevindingen: allebei leuk en mooi. Maar niet voor mij. Toch leuke passessie en gesprek gehad!![]()
Toen tijd om even wat te hydrateren.
En weer terug bij ons hotel, direct aan zee, nog even genieten van het mooie uitzicht en de prachtige zonsondergang.
Goede keuze om even de ad te bezoek.
Altijd leuk een passessie maar deze 2 vind ik ook iets minder mooi.
Zou graag 1 van deze 2 nog willen aanschaffen.
Ja, die zijn super leuk! En heerlijke zomer(vakantie)horloges ook, volgens mij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar dagen geleden beslist nog een aquaracer te kopen. Paar maanden geleden in roermond aangehad, toen de two tone blauw wit gekocht, maar nu gaat de groene titanium de collectie vergezellen.
Na veel zoeken naar de ideale de ideale groene dial, besloten deze te kopen. 7 augustus ga ik hem ophalen op weg naar huis van de zomertrip.
Foto van laatste pas sessie.
Eindelijk binnen! ![]()
(Tag) Heuer Carrera Calibre 17 Limited Edition Ref. CV211A.FC6335.
Ontzettend blij mee. Een geweldig vintage-geïnspireerd horloge. Ik blijf toch een zwak houden voor de klassieke Heuer-chronografen.
Nu zit ik alleen nog te twijfelen over de band. Hij zit nu op een blauwe leren band. Zal ik de originele rallyband kopen of toch voor de orginele stalen band gaan?
Wat zouden jullie doen?
Originele blauwe rallye band staat "m prachtig!
Proficiat! Staat je goed ![]()
Rally strap & Carrera is een goede combinatie ![]()
Omdat ik geen fan ben van de originele vouwsluiting en de band kies ik voor aftermarket met een Heuer doornsluiting. Die laatste is nieuw prima te krijgen. De zwarte is van Monstraps en de beige van Fluco.
Als Team Ikuzawa fan kan ik dit soort samenwerkingen wel waarderen. Niet voor iedereen, en ikzelf bedank hier ook voor, maar kijk nou toch.
Teveel negative space voor mij.