Ik vind het hem heel mooi. Goed dat er wordt gerefereerd naar de heuer stopwatches.
Weet jij als de doorn sluiting met logo heuer te koop zijn?
Kan namelijk niks online vinden.
In het verleden heb ik hier een paar keer besteld.
Ondertussen heb ik ook bij @Floris155 sluitingen besteld dus je kunt hem ook een PB sturen. Hij kan bij TAG Heuer bestellen als gecertificeerd horlogemaker.
Top die ga ik benaderen, dank je wel voor je informatie
Gefeliciteerd, heren!![]()
Naar die laatste ook nog even serieus zitten kijken. Maar laatste half jaar beetje teveel gekocht al. Dus toch maar niet gedaan. Sowieso gaaf horloge! Geniet ervan!
Ik zou voor een
gaan.
En ik ben dus wel
Hoewel ik idd een
wel mooi vind.
Prachtig mooie Heuer Carrera. Gefeliciteerd hiermee! Bandje staat goed, maar een classic Rallye bandje zal ook goed staan denk ik.
Beide leuk! Af en toe wat wisselingen van bandjes en dan lekker dragen. Na een tijdje merk je vanzelf van welke combi je het meeste plezier hebt.
Op leer is deze het mooiste vind ik. Blauw van de stiknaad komt terug in de dail.
Heb sinds kort me ogen weer laten vallen op een 3de tag heuer voor de collectie(vrouw zegt al weer een tag) zeker niet de laatste🤫.
Ben erg gecharmeerd van full lume.
TAG Heuer Aquaracer (Submodel)
€ 1.750
https://www.chrono24.nl/tagheuer/aquaracer-titan-quarz-herrenuhr-ref-way108aft6141-box--papiere-2021--id46197766.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Even een fotootje voor de sfeer
Deze ligt volgens mee goedkoper in de outlet in Roermond. In ieder geval volgens de app. Of is dit een andere versie?
Zeker leuk! Heb persoonlijk ook een zwak voor full-lume. Maar deze is, met 43mm, niet klein. Oogt wel ietsje compacter doordat ie helemaal zwart is.
Dan zou ik 'm zeker daar eerst gaan passen. Verder, tof ding!
Vind die ook best vet, alleen dat quartz binnenwerk stoort me, vind het veel geld voor een batterij klok. Of zie ik dit verkeerd?
Ik ben vrijdag bij Tag in roermond, moet ik even kijken of die er is?
Breitling en Omega vragen en vroegen er meer voor. Verder gewoon uitstekende bouwkwaliteit en ja, je betaalt -net als bij hiervoorgenoemde merken- ook iets meer voor een mooi stuk historie en ‘premium’ merk.Maar ga je wel decennialang plezier van hebben, weet ik uit ruim 30 jaar ervaring met het merk.
Leuk! Deze gepast deze week. Zit heerlijk! Veel plezier ermee👌
Inderdaad, toppertje voor de kleine(re) pols en lekker licht
.
Deze is bekend bij me. Al gepast eerder dit jaar. Laat hem hier niet te veel zien want anders is ie weg. I want this one.![]()