(TAG) Heuer only (Deel 3)

“ Ter ere van de laatste Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort brengt TAG Heuer een exclusieve Limited Edition uit.”

5 likes

Heb gisteren nog de Boutique manager beloofd niet foto’s te verspreiden… :sweat_smile:

1 like

Jij hebt ze ook niet verspreid dus niets aan de hand. En de site van GPHG heeft 'm gewoon op de site staan dus het is out in the open. :upside_down_face:

1 like

In oktober komt er ook een Red Bull versie uit. Daar zijn (nog) géén afbeeldingen van.

2 likes

Zal vast wel snel komen. Van mijn heuer 01 hebben ze ook een red bull versie gemaakt alleen vind ik die iets minder mooi. Dus ben wel benieuwd naar deze

Welke is dat?

TAG Heuer Carrera Calibre HEUER 01
€ 3.500
https://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-heuer-01-red-bull--id47519506.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

@TagEd :point_up:
En dit is de normale heuer 01

2 likes

Ah, oh ja!:+1:

Die Aquaracer :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ja, die is nice, he?!

1 like

Prachtig! en 40mm! Heerlijk

1 like

Laatste dagen op het mooie Kreta…

waar ik vandaag bij een AD dit inmiddels toch wel bijzondere horloge tegenkwam, dat een vitrine sierde, aldaar en ongedragen/NOS was. Hij had dit al die tijd achtergehouden, zei hij en ik mocht een bod doen. Niet gedaan, trouwens.

Het gaat om de CY2110, met Calibre 11-uurwerk.

13 likes

Wel een prachtig horloge. Die blauwe accenten maken het wel af voor mij.

1 like

7 likes

Sneak peak van mijn laatste aanwinst vandaag. Komende dagen wel een uitgebreider stuk hier neerzetten!

9 likes

Hij is nog gewoon licht buiten. Laat ons niet te lang wachten.
Gefeliciteerd met je aquaracer.

2 likes

Heb net 9u gereden met de wagen, alles is zojuist uitgeladen. Nu even rust nemen :slight_smile:

1 like

Ben benieuwd! Lijkt op de dlc AR200 Solargraph, die ik ook heb. Is een toppertje!