(TAG) Heuer only (Deel 3)

Tag Heuer Kirium

9 likes

Was altijd al aan het lonken naar een Aquaracer maar afgelopen week kwam deze op mijn pad en ben ik toch overstag gegaan. Die Aquaracer komt er vast ooit ook nog wel maar voorlopig geniet ik van deze TAG Heuer Carrera Calibre Heuer 01met titanium kast en rosé goud.
Foto is vorige week gemaakt want ik kon niet inloggen :see_no_evil::sweat_smile:

13 likes

Wat een bom :fire::heart_eyes:

1 like

Klatser :muscle:t3:

1 like

Kabam!

1 like

Eindelijk mijn verloren lotgenoot gevonden. Waar bleef je nou???
Mooie heuer 01 heb je daar.
Dit is mijn heuer 01

6 likes

Ik heb duidelijk een zwak voor horloges met pink gold / rosé gold :sweat_smile:
En ik had toen ik net begon met verzamelen al een zwak voor skeleton horloges, zoals de Zenith El Primero of de ML Aikon.
Deze vinkt meerdere hokjes aan zullen we maar zeggen :star_struck:

1 like

Mooie horloge, en supermooie setting op je foto gefeliciteerd!

1 like

Het een NA topic gestart, maar hier alvast de plaatjes

18 likes

Hij is erg mooi zeg. Lume shot ga ik altijd goed op.

Was voor mij beslissende factor tussen deze en breitlings chronomat gmt met groene dial. Ben er tevreden mee!

Heel stoer ding, man! Gefeliciteerd! :muscle: :partying_face: :beers:

Ja, lekker, man! Heerlijke Aquaracer! :diving_mask: :ocean:

2 likes

Helaas is de vakantie voorbij. Voordeel is wel dat ik ineens weer heel veel keuze heb. Vandaag dus m’n baby om de pols! :heart_eyes:

16 likes

Zo’n baby mag ook in mijn doos zitten ooit :fire::heart_eyes:

1 like

Vraagje aan de Aquaracer intimi. Hoe benader je het uurwerk? Lijkt niet op een screw down caseback.

https://www.tagheuer.com/nl/nl/timepieces/collections/tag-heuer-formula-1/38-mm-th50-00/WBY111H.FT8128.html

Wel vreemd. Plastic 1500 limited en op staal 1000?

Ik zie 2100 en 2200?

Aantallen, niet de prijs. :neutral_face:

:smiling_face:

2100 met kunststof band en 2200 op staal…
Ja, weet je, een merk als dit koop je niet omdat je op zoek bent naar een ‘prijspakker’. TAG Heuer is nog steeds een van de meer ‘betaalbare’ premiummerken. Een Aquaracer en een Carrera zijn bijvoorbeeld een stuk goedkoper dan een Seamaster en een Speedmaster, als we het dan toch over prijzen moeten hebben.

Nee, natuurlijk betaal ik ook liever iets minder dan iets meer. Maar bij een horloge in dit segment draait het toch vooral emotie en ja, daar hangt gewoon een prijskaartje aan. :person_shrugging:

3 likes