(TAG) Heuer only (Deel 3)

Een mooi betoog Ed maar nogmaals voor jou:

@rallylover heeft het over

:slightly_smiling_face:

1 like

Ah, o.k… :smile: Nou ja, ik pak nog maar even een biertje, dan… Proost, mannen! :beers: :wink:

2 likes

Heb vanmiddag model met plastic band afgetikt. Was helaas géén 1500… :sweat_smile:

3 likes

Nee! Echt? De oranje? Nice, man! Gefeliciteerd! Doe eens even snel wat foto’s, dan!
taking picture take picture gif | WiffleGif

1 like

Kan hem pas volgende week ophalen.

2 likes

Ach, wachten… :weary:

1 like

Fantastisch @rallylover :star_struck:

Met plastic band een regelrechte eyecatcher!

3 likes

‘Monnin-Monday’

11 likes

Moet hier vast een liefhebber voor zijn :man_shrugging:t3:

Aangeboden door @W2W

10 likes

Iemand met voorliefde voor heuer en F1 dat deze wel weg moet raken.

1 like

Goedemorgen,

Wellicht een stomme vraag, maar hebben jullie ook het gevoel dat de sluiting van de TAG Heuer een beetje verkeerd om zit?

Bij mij stond het TAG Heuer-logo, wanneer ik naar de binnenkant van mijn pols keek, eigenlijk ondersteboven. Ik heb de sluiting nu andersom gezet, zodat het logo wel goed staat, maar eerlijk gezegd voelt dat ook niet helemaal natuurlijk aan.

Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen en hoe jullie de sluiting dragen.

Mij is verteld dat de sluiting in de vitrine spiegel bij de juwelier dan het logo correct weergeeft, het is ook prettiger om 'm zo te dragen dan als je de band naar je toe moet openen.

1 like

Oké apart vindt het behoorlijk vreemd .
Hoe heb jij je sluiting dan?

Hmm, nooit over nagedacht eigenlijk. Bij mij zit ie zo.

Het logo zit zo op de buckle precies hetzelfde als op de wijzerplaat. Dus, als ik m’n pols draai dan wijzen het puntige en rechte deel naar exact dezelfde kant.
Maar misschien wel belangrijker: ik kan, wanneer ik het horloge -zoals de meeste mensen- op mijn linker pols draag, de buckle heel gemakkelijk openen, met mijn rechterhand. Wanneer de buckle andersom zou zitten, zou dit toch net iets minder gemakkelijk gaan. Omdat ik mijn hand dan in een ietwat vreemde positie zou moeten draaien. Ik denk dan ook dat dit de gedachte erachter is. :thinking: :person_shrugging:

2 likes

4 likes

Vandaag deze weer om. Jammer dat het zo moeilijk is om mooi op de foto te krijgen hoe de wijzerplaat speelt met het licht.

17 likes

Een voorliefde voor Heuer, Formule 1 en met zonder smaak. :face_with_raised_eyebrow:

Allemachtig wat een wanstaltige helm is dat.

Is een collectors item, uit (uiteraard) een andere tijd. Veel liefhebbers vinden dit gaaf en willen er wel een. Jij niet. Prima.

Dat snap ik. Ik wil verder ook niemand beledigen maar de afwerking is nou echt wat ik zou verwachten van een partner van de Formule 1. Oogt een beetje als Bart Smit materiaal.

2 likes