(TAG) Heuer only (Deel 3)

Wat een geweldig artikel! Dank voor het delen! :+1:

1 like

Op dit moment in pre order een solograph editie Zandvoort. Er is er op dit moment nog 1 beschikbaar voor de liefhebber. Ook te gebruiken op koningsdag :sunglasses:

3 likes

Ik vind ze gewoon 500 euro te duur, je kan ook zeggen dat mijn potje 500 euro mist :rofl:.

Geloof wel dat ze ook gewoon rechtstreeks bij TAG te reserven zijn?

Een beetje binding met de lokale AD kan nooit kwaad :sunglasses:

3 likes

Je hebt helemaal gelijk maar voor mij niet met :sheep:& :lemon:.

1 like

Ligt misschien aan het feit dat ik van België ben, maar vind het nix dat oranje :man_shrugging:

Dank! Maar ik heb al 'n oranje Monnin-case diver en twee oranje horloge vind ik iets teveel van het goede. Als ik nog zo’n moderne F1 koop -en dat sluit ik niet uit- dan ga ik toch voor een iets universelere/breder inzetbare kleur, denk ik. :blush:

Haha, nee dat begrijp ik. Wij Hollanders zijn natuurlijk nogal van het oranje en ook persoonlijk vind ik, los daarvan, in ieder geval één oranje duiker in de collectie sowieso wel leuk. Maar ben je wel Verstappen-fan of -volger?

Ik kan hem wel apprecieren, maar geen F1 fan. Ik kan wel oranje als accent appreciëren, maar dit is teveel oranje voor mij persoonlijk :slight_smile:

1 like

Morgen incoming!

24 likes

1 like

Roermond? Zag em daar liggen, mooie dial in de zon :+1:

2 likes

Applause Joe Cruz Very Nice Impression GIF (500×500) - Very Nice | GIFDB.com

Gefeliciteerd! :partying_face: :beers:

2 likes

Daar had ik hem gepast laatst. Kwam toevallig op MP een mooie set tegen inclusief factuur en alle papieren in de hele mooie staat. Niet voor verlegen mensen maar ik kan er wel van genieten. Hij draagt ook erg comfortabel ondanks dat hij best fors is.

16 likes

Vetvlek op de bezel van het aanpassen van de band is er ondertussen vanaf😜.

1 like

:hugs:

15 likes

10 likes

Tis een mooie. Prachtige aanwinst

1 like

12 likes

O.k., waar kijken we precies naar (en ik bedoel niet het horloge)?

Hey! Dat is een oudje en een bijzondere! Nice!

1 like