(TAG) Heuer only (Deel 3)

Ik denk de oudste in dit topic en de enigste op dit forum haha

1 like

Souvenirtje nog uit Griekenland (het biertje :wink:). Dus eh, yamas en prettig weekend, mensen!:beers:

Deze trouwens als begeleidende soundtrack, op de speler nu.:musical_note::guitar::notes:

23 likes

Kalispéra :+1:t3:

1 like

Binnenkort meer. Ik laat jullie nog even in spanning.:smiley: bereid je maar voor op een mooi verhaaltje hier

3 likes

Cool :sunglasses:

1 like

Welke strap zit er op de aquaracer? Goede match met de sec.wijzer. lijkt mij. Weet alleen niet of een rubberen band op mijn titanum model staat.

1 like

Thanks! Is een ‘Isofrane’-achtige, die ik ooit bij Ali heb gescoord.

Ik denk zelf van wel. Maar op deze manier kun je, met een geringe ‘investering’ het eens proberen. :person_shrugging:

1 like

Wel balen maar ik vind hem toch te groot/zwaar als ik hem de hele dag om heb. Zou dat nog wennen?

9 likes

Ik denk het niet maar dan spreek ik uit eigen ervaring. Vandaar dat ik voor titanium ben gegaan.

1 like

Tja dat had ik misschien ook moeten doen🤔. Heb hem maar in het blauw gezet. Kijken wel wat er op af komt. Stomme is dat hij de eerste dag prima droeg maar me nu begint te irriteren. Als ik hem niet makkelijk kwijtraak draag ik hem gewoon af en toe één dag😜.

Dat heb ik al zo vaak meegemaakt
Denk je van Boh ja zit goed tot een paar uur later​:joy::joy::joy:
En dan gaat die weer idd,met een de nodige euro’s aan de broek :roll_eyes::joy:

3 likes

Nee, en omdat het al in je hoofd zit lijkt het alleen maar erger te worden terwijl je iedere keer weer hoopt dat het mee zal vallen.

Ja, ik acht mezelf inmiddels ervaringsdeskundig.

1 like

Leg em is op rubber. Mss went het gewicht dan?

1 like

Op basis van deze foto zou ik 'm niet als te groot bestempelen. Geen overlap van de lugs. Maar goed, het gevoel moet kloppen.

2 likes

Hij is optisch ook niet te groot vind ik. Misschien eerder te zwaar. Of ik moet gewoon wennen.

1 like

Goed plan! Ga ik eens proberen.

Heb er 1 op rubber en 1 titanium. Andere merken op staal en merk, zeker voor de zomer, dat de lichtere types aangenamer dragen dan. En met een rubber kan je lekker afwisselen daarna :wink:

1 like

Ga je hem toch verkopen?

Denk het wel. Ik kijk het ff aan. Heb geen rubberen band die past. Als ik hem niet makkelijk verkoop of ruil dan bestel ik die alsnog.

1 like

Als ik niet 2 weken terug 1 had gekocht, had ik die met plezier overgenomen :slight_smile: aan die prijs zal die toch snel weg moeten zijn.