Dat lijkt me ook inderdaad.
Gaaf ding hoor!!
Bandje is matter dan Ik had gedacht. Het geheel daardoor niet té fluoriserend. Daar was ik een beetje huiverig voor.
Je zou voor de gein eens de kast en de band moeten wegen, dan denk ik dat de kast gewoon te zwaar is voor de pols (of het gevoel).
Is hij ook. Ik heb hem toch geruild voor wat anders.
Deze maat staat je goed. En dit is een wristshot, waarop het horloge dus groter lijkt dan het in werkelijkheid is. Dus irl is dit gewoon een goede maat voor jouw pols. Maar het kan natuurlijk dat jij liever iets kleiners draagt. Ik heb zelf de Aquaracer 200. Die is 40mm en dat vind ik persoonlijk heel mooi, op mijn pols. Wat betreft gewicht. Ik kon tot nu toe aan ieder horloge dat ik ooit kocht en droeg wennen. Hmm, nee. Dat is niet helemaal waar. Mijn vintage horloges zijn kleiner en lichter dan m’n moderne horloges en heel eerlijk gezegd kan ik daar niet goed aan wennen (ook niet na vele jaren) en draag ik ze vaak maar 'n dagje, om dan toch weer wat moderners, groters en zwaarders te pakken.
Ik denk dat het horloge zal wennen. Maar, mocht dat niet zo zijn, dan zou ik het gewoon op een fijne rubber band gaan dragen. Staat (ook) goed en draagt lekker, vind ik.
Is dat schumacher? ![]()
Een TAG of echt wat anders?
Ah, o.k…
Ben ook wel benieuwd.
Nee helaas geen Tag Heuer het gaan er 2 worden. Heb sinds ik in Glashütte ben geweest een zwak voor Nomos en ook al twee keer een Club Campus gehad die ik stiekem wel miste. Ik denk oprecht dat de Nomos in 38,5 mm het fijnst dragende horloge is dat ik ooit heb gehad. Bovendien wordt ik er vrolijk van. De Halios had ik ook al eerder op het oog toen hij in het blauw stond en lijkt me met 40mm ideaal voor een stranddag. Heb gelukkig mijn Carrera nog die ook nooit weggaat dus ik ben gelukkig niet Tag Heuer loos. Zal er ook vast wel weer eens eentje bijkomen want ik heb ook een zwak voor het merk.
Idd probeer het eens met een rubberen band.
Heb zelf een F1 Caliber 5 met een rubberen band en dat draagt super!
Thanks. Goede combi!
Zo’n 2000 lijkt mij ook wel wat, zeker op rubber.
Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten als ik de zoektocht ga starten? Of toch een ander model 100-1500? Lug tot lug niet meer dan 45.
Mooie set, zo! Maar is een Aquaracer 200, in titanium, niks voor jou? Die zijn 40mm en dragen (dus) lekker licht.
Ik denk dat hij er ooit nog wel eens komt. Voor nu eerst hiervan genieten.