Oef, €13.350 is inderdaad flink.
Maar hij blijft wel gaaf.
Oef, €13.350 is inderdaad flink.
Maar hij blijft wel gaaf.
Even 'n groepsportretje van mijn ‘holy trinity’ van (TAG) Heuer.
Ook op de foto: m’n andere hobby, basgitaar spelen in m’n bandje.
En de #WOTD is deze.
Ik doe mee met de vintage heuer/tag heuer.
Blijft heerlijk zon oudje.
Mijn werkdagen banger. Soms dan zit ie diep in een graafmachine en nu is ie mee op reis naar Duitsland voor cursus.
Zeker! Zijn leuke en prettig dragende horloges.
O.k., zoveel actie ziet die van mij dan weer niet. ![]()
Maar goede reis en succes met de cursus!
![]()
Wat?! Was net even op weg naar de ijskast, voor een lekkere ijskoude… Oh nee, het is pas 8:30u. ![]()
Nee, hoor. Zit nog gewoon lekker aan de koffie.
![]()
Hey maar, wat een gaaf ding, man! Maar dat had ik al gezegd, natuurlijk. Geniet ervan! ![]()
SUPER!!! Een S/el met leren bandje
. Die kom je niet vaak tegen… geniet ervan.
Zeer gaaf dit. Heb je een nieuw leren bandje erbij laten maken? Ziet er goed uit.
Nee, dit bandje zat er bij. Wel een origineel TH. Deze LE editie is verkocht met een stalen band. Deze ga ik nog aanschaffen.
O.k., ik ga even wat bekennen, Dennis. Ik heb even jouw profiel zitten bekijken.
Je toont een interessant horloge hier, vind ik, en ik was even benieuwd naar de man achter het horloge. Ik lees dat je eigenlijk vooral een Seiko-fan bent. Zeker ook een mooi merk! Maar ben dan toch benieuwd hoe je bij Heuer terechtkwam en dan ook nog zo’n unieke?
Oh en nog even een, vriendelijk bedoelde, tip: je weet dat je ook likes mag uitdelen, he? Ik zag dat je ratio ontvangen en gegeven likes 3:1 is. Kan beter, toch?
We doen allemáál ons best om leuke dingen te posten. Van mij krijg jij, voor deze in ieder geval, een like! ![]()
Zo een autavia wil ik me ook nog aanschaffen, al paar keer gedacht, maar dan kwam weer iets anders op mn pad. Ooit komt er 1 in de collectie! ![]()