De
blijven leuk!

De
blijven leuk!

Kan heel goed, toch?
Groovy overhemd, trouwens!
![]()
Zeker. Ik vind al snel dat iets kan overigens. Maar dit is wel het netste horloge dat ik heb.
Ja, maar deze kan, zeker met die band, heel goed in nettere setting, zou ik zeggen. ![]()
Ja, mijn Carrera 3 wijzer is dat ook. Nou ja, ik heb ook nog 'n (gold plated) vintage Seamaster. Die kan ook wel door voor netjes, met een mooie lederen band.
Heb verder alleen maar duikers en sportieve chrono’s.
Meeste (TAG) Heuer, uiteraard. ![]()
Hoi Ed, Ik ben inderdaad wel een Seiko fan. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik andere merken niet mooi vind. Ik koop vooral horloges waar gewoon mijn oog op valt. In dit geval was dat deze vintage Heuer Datemaster uit 1953. Na wat onderzoek merkte ik op dat er totaal niks online te vinden was over dit horloge. Maar omdat hij mij aansprak toch maar gekocht. Mocht je het leuk vinden en er wat meer over willen weten dan mag je mij een PB sturen. Wat betreft de Likes. Ik geef alleen likes aan de dingen die ik echt mooi vind of de comments die ik leuk vind. Dus mocht je een like van mij krijgen dan betekent het ook echt dat ik het horloge of comment kan waarderen. Strooien met likes zit er voor mij niet in helaas. ![]()
Er stond er niet zo lang geleden hier één te koop… ![]()
Ja die van jou haha. Heb em gezien, helaas andere dingen toen die geld kosten. Anders had ik je wel even berichten gestuurd ![]()
Blijft een pareltje JanDoedel!!
Ik snap niet dat mensen zo’n horloge verkopen ![]()
![]()
Hmm, lastige vraag. Ik heb bij m’n '90s TH duikertje de complete set, dus met een koker, zoals hierboven. Maar die heeft dus wel het groen/rode logo al. Bij m’n '80s duikertjes heb ik geen originele box. Dus ik weet niet zeker waar deze in geleverd werden. Maar gevoelsmatig zou ik zeggen niet in een box met die kleuren. Kan ernaast zitten, natuurlijk. Misschien kan @rudiculous hier iets over zeggen?
Tnx voor je antwoord, ieder geval wel
Leuke doosjes!