(TAG) Heuer only (Deel 3)

O.k., dan klopte mijn gevoel dus niet en gebruikten ze toen al die kleuren, in ieder geval op de boxset. :+1: Is nog niet helemaal duidelijk wanneer ze die kokers gingen gebruiken. :thinking: Gave 2000 automatic chrono trouwens! :star_struck:

2 likes

Hadden ze in '89 al een website? :smile:

4 likes

:sunglasses:

Kijk, dan merk je dus dat ik net uit m’n bed kom, deze zondagochtend. :sweat_smile: Scherp! En nee, natuurlijk niet. :grin: Dus de rechthoekige doos is waarschijnlijk op z’n vroegst van tweede helft jaren '90. Ik neem aan dat op het garantiebewijs dat ik ook op de foto zie, de gegevens staan van het horloge dat getoond wordt? Dat kunnen we zo niet zien. Maar de omdoos werd dus niet officieel bij het betreffende horloge geleverd, mogen we concluderen. En ik neem nog maar even een tweede (sterk) kopje koffie! :coffee::blush:

4 likes

Ik denk dat de doos op zijn vroegst uit de beginjaren 2000 komt.
Customer service was er in die eerste jaren nog niet op de website. En zeker niet met een eigen webadres.

2 likes

Deze doosjes heb ik nooit eerder gezien. Op C24 staan er twee TAG Heuer 2000 met doos, en dat zijn de bekende ronde kokertjes. En het is niet gezegd dat dit de originele doosjes waren die bij het horloge kwamen.

@rudiculous heeft zo ongeveer alles wel gezien op het gebied van TAG Heuer dus wie weet herkent hij ze.

En wat is de referentie van je 2000 @Eknat?

3 likes

Race Day :checkered_flag:

6 likes

Vandaag deze maar weer eens om. Een carrera met een caliber 02, skeleton.

4 likes

Verstappen gaat lekker, nu!

2 likes

4 likes

8 likes

Blijft lekker deze. Vandaag de aquamarijnblauwe Solergraph gepast. Draagt toch wel erg lekker dat titanium. Toch maar eens zoeken of deze voor een leuke prijs te vinden is. Maar dan moet er wel echt wat anders weg.

1 like

Thanks! :blush:

Nice!

Zou even Wristler checken: veel nieuw(e modellen) met flinke korting.

1 like

Scherp opgemerkt! De doos moet dus van veel later zijn. Het garantieboekje is wel het originele, dus ze zaten al wel aan het gekleurde logo in '89.

2 likes

Dank voor je reactie! Reverentie is 264.006

1 like

Ah kijk! Tweede helft jaren '80 op basis van de catalogi die online nog te raadplegen zijn. Helaas staat in geen enkele catalogus de dozen waarin verkocht werden.

1987/1988 brochure

De “quartz” jaren '80 waren nogal hectisch voor Heuer en na de overname in 1985 toen het TAG Heuer werd.

Twee links om lekker in te grasduinen:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1TlwXaiqTPCv7i7e95kFxdW2NHin3xeRL

4 likes

Nieuwe 42mm Carrera Chronograaf:

6 likes

[quote=“Rooms, post:1344, topic:595300”]
Nieuwe 42mm Carrera Chronograaf:

Ik vind ze mooi maar prefereer de glassbox modellen.

1 like

Iedereen, denk ik.

1 like

Zou kunnen! De dozen en horloge passen qua leeftijd wel. Volgens mij deden de dealers vroeger niet zo moeilijk, ik heb al veel verschillende combinaties gezien. Zeker weten kan je het niet helaas.

Dit is een servicedoosje uit mid-2000 jaren. Daarna zijn ze overgestapt op het etui.

3 likes