(TAG) Heuer only (Deel 3)

Vind ze wel mooi.
Maar toch een sterke voorkeur voor de Glassboxmodellen, 39mm, danwel 41mm.
Wat ik wel leuk vind aan de nieuwe Carrera Chrongraph Sport-modellen, is dat er toch een verwijzing inzit naar het ‘eerste Zwitserse tijdmeetinstrument in de ruimte’, dat dus een Heuer was. Een verhaal dat, vind ik, nog steeds nogal onderbelicht blijft. Zeker als je het vergelijkt met hoeveel bijvoorbeeld Omega, al jaren, het moonwatch-verhaal van de daken schreeuwt. :smirk:

Anyway, dit dus.

En ze zijn (ook hierdoor) gewoon héél goed afleesbaar; iets dat voor Jack Heuer altijd een van de belangrijkste eigenschappen is geweest, waar het ging om de functionaliteit van (TAG) Heuerhorloges.

6 likes

Kwam trouwens deze tegen.

Wie had 'm ook alweer hier? @rallylover , in ieder geval en volgens mij was er nog een? Goede investering! :wink:

4 likes

Goedentag, hij blijft wel top hoor deze :white_check_mark:

11 likes

Ik kreeg hem zondag nog nieuw aangeboden bij de juwelier in Sluis. Voor de liefhebbers is hij dus nog te koop tegen de retailprijs. Op de oranje band.

1 like

Dit is toch echt wel een koopje, vind ik. Misschien leuk voor iemand hier?

TAG Heuer Carrera Calibre 16

Ik heb hier overigens geen enkel belang bij.

4 likes

En 'n wissel naar…

11 likes

Good morning!:coffee:

Rustig hier…

15 likes

Tag Heuer Link al 21 jaar in mijn bezit… :grinning:
Greets…

10 likes

18 likes

11 likes

Bandwissel voor de Monaco. Ben er wel happy mee. :blush:

13 likes

Winterprofiel er op. Betere water aflaat.

1 like

19 likes

13 likes

Ik maar die van mij is niet ongedragen​:smiley::smiley:

1 like

En ik was niet van plan om hem te verkopen. Ik koop mijn horloges om te dragen, niet als investering :smiley::+1::+1:

1 like

Precies hoe ik erin sta! Horloges gewoon lekker dragen en van genieten! :+1: :beers:

1 like

TAG Heuer Deep Dive 980.023S 1000m Gemaakt in januari 1989.
Complete set uit japen

15 likes

Ik zeg: Wow! :star_struck: Nieuwe aanwinst, dus? Gefeliciteerd! :partying_face: :beers: :+1:

1 like

Ja, nieuwe aanwinst via ruil.
Maar twijfel nog of ik hem behoud.
De Tag Heuer Calibre 16 is op dit moment mijn favoriet :grin:.

4 likes