Serieus? Waarom? Is een redelijk zeldzaam model en draagt best comfortabel, toch? Mankeert er iets aan?
Ook een gaaf ding. Maar echt wel heel wat anders.
Serieus? Waarom? Is een redelijk zeldzaam model en draagt best comfortabel, toch? Mankeert er iets aan?
Ook een gaaf ding. Maar echt wel heel wat anders.
Nee, absoluut nieuwstaat, ook prachtig model. Maar ben gewend 43/44 mm en 41 mm valt wat nietiger op de pols.
Jubilee band zit daarentegen wel weer lekker
.
Ja is zeldzaam. Van deze Japanse complete set zijn er wereldwijd nog max 50 stuks.
Maar heb nog genoeg wensjes ![]()
.
Nou ja, echt een leuke (semi-)vintage! En ik zag 'm net al, op een bekend verkoopplatform. Succes met de verkoop!
Yes, en als je een andere wilt gewoon even sparen ![]()
![]()
Mooie kleur band ![]()
Ja, sowieso toppers, de glassboxmodellen en deze LE, zeker ook!

Just kidding, prima resultaat ![]()
![]()
Nou, een beetje credits voor Max. Z’n best resultaat, dit jaar. Het lijkt toch weer wat de goede kant op te gaan. En zo blijft 't een beetje interessant.
![]()
Edit: precies! ![]()
Ik drink er nog even 'n biertje op. Proost! ![]()
Ja, ik begrijp dat je als sporter gaat voor een eerste plaats. Maar Max heeft al zo lang en vaak laten zien dat hij een van de meest talentvolle coureurs ooit is. Als hij nu nooit meer één race zou winnen, heeft hij al meer dan ruimschoots zijn sporen verdiend. Maar ik denk en hoop dat het weer de goede kant op gaat en er nog meer moois aan gaat komen, in de toekomst. We gaan het zien.
![]()
Waarom Max Verstappen heeft bijgetekend bij Red Bull is me nog steeds een raadsel. Misschien vindt 'ie zichzelf nog te jong voor een tweede carrière in het endurance racing maar het is geen geheim dat z’n hart daar ligt. In de WEC Hypercar-klasse is de concurrentie in 2027 op z’n hoogtepunt met Ferrari, Toyota, Alpine, BMW, Peugeot, Aston-Martin, Genesis en Ford en McLaren.
Als liefhebber van de autosport, en daarmee ook F1, gaat er niets boven een race van 6, 12 of 24 uur. Het ritme, de uitputtingsslag en de opluchting bij de finish moet je eens meegemaakt hebben. Maar goed, totdat het zover is juichen we voor Max Verstappen in de F1.
Plaatje voor de sfeer van Jos Verstappen in 2008 op Le Mans, die prompt won in z’n klasse.
Team v Peter v Merksteijn…
Ehhhh, 90 miljoen per jaar misschien.
En een merk dat zijn eigen race- en simteam maximaal sponsort. Een team dat hem geen strobreed in de weg legt, waar hij als kopman alles kan doen en laten.
(Had persoonlijk ook graag wat reuring gezien door een overstap, maar dat terzijde)