(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Blijft toch wel erg mooi :crazy_face:

1 like

Blijft een beauty inderdaad. Staat hij nog steeds op je wishlist?..:wink:

1 like

Altijd een zwak voor gehad en tot nu toe nog steeds zo…:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Heb inmiddels ook een groot verlangen ontwikkeld naar mijn eerste TAG HEUER. Vooral de aquaracer met blauwe wijzerplaat en bezel spreekt mij erg aan. Helaas zal ik het vervullen van dit verlangen nog geruime tijd moeten uitstellen. Heb de laatste 6 maanden al, voor mij, veel geld uitgegeven aan nieuwe klokjes in mijn verzameling. Niet allemaal even duur in aanschaf, maar toch. Mijn laatste aankoop was de Tissot T Complication Squelette bij ten2two. Natuurlijk ben ik hier nog steeds erg blij mee. Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat ik nu voor een langere tijd geen horloges meer koop. Zij wil nu geld steken in het bv. Renoveren van de badkamer, andere vloer beneden ed. Aangezien wij geen geldboom in de tuin hebben zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Als ik niet wil dat " de pleuris" uitbreekt in onze relatie dan zal ik me moeten inhouden. Niet dat ik relatieadvies zoek maar misschien kunnen jullie als TAG ervaringsdeskundigen :wink: mij toch adviseren. Zal ik tzt gaan voor een instapmodel? Zoals bv de aquaracer 300 mtrs quartz of en liever doorsparen voor een automaat, calibre 5 bv. Die hebben meen ik ik die gegolfde, geborstelde wijzerplaat toch? Een F1 calibre 7 met zwart, blauwe bezel had ten2two ook bv. Maar dat is geen duiker, en geen geborstelde wijzerplaat. De quartz wordt op you tube nu niet bepaald enthousiast onthaald, instapmodelletje, plastic onderdelen in het uurwerk, overpriced etc. Ook de waardevastheid wordt onderuitgehaald. Niet dat ik m ooit weg zou doen als ik m eenmaal had. De pest is ook dat ik eigenlijk nergens afscheid van kan nemen. Moet er niet aan denken om bv. Mijn Tissot quicksters te verkopen als mede financiering voor mijn eerste TAG. Inmiddels merk ik aan de andere kant dat er keuze stress is, wat zal ik omdoen vandaag? Misschien eindigt het horlogevirus bij mij toch wel met drie of vier mooie klokken Max. Maar sommige kan je gewoon niet wegdoen toch? Die ik kreeg toen ik 50 werd. Een ander horloge van mijn vrouw, de Seiko die ik kocht toen ik 21 werd etc. Etc.
Lekker kort verhaal hè? Ahum, in ieder geval een stukje leesvoer met wellicht wel herkenning hier en daar.
Graag jullie reacties op een in de toekomst aan te schaffen Tag, instapmodel, of toch doorsparen voor een automaat. Laat maar van je horen!

Ik zou lekker doorsparen en gewoon lekker rustig rond kijken . Komt hier zoveel moois voorbij.

1 like

TH heeft hier niet zo’n grote aanhang, maar persoonlijk is het één van de merken die mij aanspreken voornamelijk door hun link met de autosport. Een Aquaracer zou dan weer wel niet mijn eerste keus zijn voor een TH … er zijn andere merken die ik meer met duikers associeer. Maar dat is persoonlijk natuurlijk …

Sowieso zou ik doorsparen voor een automaat. Komt op lange termijn goedkoper uit want reken maar dat die er toch komt, ook al koop je nu eerst een quartz. Hier spreekt een ervaringsdeskundige op dat vlak … :wink:

Btw, die F1 GMT van bij ten2two aka @SuperC komt van mij. Ingeruild op een ander horloge maar nooit gedragen. Nog altijd beetje spijt van dat ik deze heb weggedaan … Aanradertje IMO.

1 like

Ja die F1 is erg mooi, ook nog met rubber strap zag ik. Als ik een van mijn " fondsen" open zou breken kan ik zoiets wel kopen, had dan wel alleenstaand moeten zijn… meisje wordt errug boos vrees ik :rage: Moet er nog even op broeden? Misschien iets met: dan doen we daar én de badkamer van én de Tag voor mij?

1 like

@Alletijd, horloges zijn geen ruzie waard kerel😎

1 like

Ik zou deze nemen. :wink:

3 likes

Daar heb ik er ook acht van, maar ik doe net alsof die geen deel uit maken van de verzameling. :joy:
Die houd ik sowieso en heb ik “afgeschreven” in mijn - uiteraard onlogische door WIS vertroebelde - brein.
Kortom er blijft dan minder over en valt het weer mee. :wink:
Ik heb ooit een Tag Heuer gehad en vond het een buitengewoon mooi en top afgewerkt horloge.

8 likes

Ze zijn mooooooi!
(Niet van mij uiteraard)

10 likes

Deze is echt heel mooi! :star_struck:

Jezelf zo tergen door te passen? Dat trek ik niet hoor, en mijn portemonnee al helemaal niet. :disappointed_relieved:

1 like

Ja die zijn erg gaaf! @Bauhaus kan er over meepraten…:wink: Ff gepast @ElChueco?

1 like

In Roermond gepast inderdaad.
Voorpret… In de toekomst komt er vast en zeker een ‘dure’… Dus alles wat ik nu kan passen is voor de beeldvorming.

Zo onbereikbaar is dit ook niet, mijn twee Breitlings eruit & ik zou er al zijn. Maar daar ben ik nog niet aan toe voorlopig.

2 likes

Was hij daar nog nieuw net onder de 3k.
Best scherpe deal.

Net ruim 3k.

1 like

Er lagen paar weken terug 2 TH Carrera Monaco Grand Prix Limited Edition Grey Dial.
Die antraciet dial vond ik echt heel erg mooi, ook 2x gepast, maar uiteindelijk toch niet gekocht (en heb er af en toe nog spijt van)

2 likes

En ook voor @ElChueco ;
Ze zijn inderdaad prachtig en dragen erg lekker door de gebogen lugs.
Zelf vind ik dit de mooiste kleurencombinatie:
(De mijne, foto’s uit het archief :wink:):

Ik denk erover de mijne binnenkort toch te verkopen.
Dit omdat ik nog 3 andere mooie chrono’s heb.
Een Omega Dark Side, Zenith El Primero en een vintage Onega Chronostop
Stuur gerust een PB bij serieuze interesse…

12 likes

Hij is prachtig Remco! Het is dat ik toch weer een PO moest proberen…

1 like