(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Herkenbaar. Ook wel eens gepast, het verschil met een Explorer is verbazingwekkend.

Fijne zondag Tag Heuer matties! :star_struck:

6 likes

11 likes

14 likes

Vooruit dan maar,

mijn juweeltje mag ook weer!

10 likes

Even een test met een gifje, de volgende keer zal ik Mn pols stil houden… :rofl:

Edit gifje doet t niet

Dan maar eentje uit de oude doos

7 likes

Ik heb afgelopen weekend mijn f1 ingeruild voor een Aquaracer. Echt een prachtig horloge met keramische bezel en een wijzerplaat met lamellen. Na een 38mm 2000 pro en de f1 is dit mijn 3e TH. Aangezien ik een formule 1 fan ben heb ik mij voorgenomen altijd een TH in de collectie te houden.

Groeten
Rutger

22 likes

Hoi ik heb me zelf een leuk kado gedaan en deze TH Aqa gekocht. Kwam in de winkel voor een formule 1 calibre 16 die ik ook meegenomen heb. Helaas of eigenlijk gelukkig kwam ik erachter dat dit niet mijn verwachting voldeed.
Dus dag erna maar terug om voor een aqa te ruilen. Was geen probleem en wat bleek degene die ik echt mooi was kon nu met 30% korting weg. Toen kwam die wel in mijn leage en was er heel blij mee.
Tot ik erachter kwam dat die -25 sec loopt per dag. Dat vond ik te veel. Nu kon ik terug gaan of zelf openmaken en met de stel pin naar de plus toe kijken of ik naar de 0 sec/d kon komen. En ja het is gelukt dankzij App waar ik perfect mee kon meten.
Heb de pakking beetje ingesmeerd met vet en toen goed gesloten.
Mijn vraag zou die goed waterdicht zijn nu.
Hoor jullie gedachten graag.
Groet

3 likes

Wat een klote zinnen zijn dit zeg, interpunctie is on point.

Erg mooi ding :heart_eyes::+1:

1 like

:heart_eyes:

4 likes

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd! En ik denk wel dat ie nog gewoon waterdicht is. Ik zou zelf nooit een nieuw horloge, waarop je nog garantie hebt, openmaken. Maar mooi dat het gelukt is.

1 like

Zelf sleutelen aan een splintertje nieuw horloge, nee daar zou ik me ook niet aan wagen!
Denk dat hij prima waterdicht is. Maar wellicht kun je hem even laten checken. Overigens dacht ik dat een pakking altijd vervangen moet worden als het horloge open gaat.
Mooie Tag overigens!

1 like

Net ook nog eens gecheckt, maar hier ook geen speling op de bezel

2 likes

30%?! ? Welke winkel is dat dan? Misschien dat ik ook maar even ga kijken.

1 like

@dennis1587 het is Ace op het Koningsplein in Amsterdam. Ze verkopen hier nu alle klokken die ze in de vitrine hebben staan voor 30%. Dit omdat ze gaan stoppen met dure merken op dit filiaal. Ze heb en nog een filiaal op de van Bearle die blijft gewoon de luxe merken doen.
Zou niet te lang wachten want op=op.
Succes

1 like

Goedemorgen

4 likes

Ok bedankt voor de tip!


Groeten
Rutger

11 likes

19 likes

Hier ook eens wat te posten.
Leuk merk!

8 likes