(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Supervet, bezel indrukken voordat je m kan draaien. Geen datum en goeie proporties, gewoon een tof ding.

Groeten
Rutger

1 like

6 likes

:smiley:

35 likes

Oei, wat een mooi duo!!!

1 like

Aquagraph, heb ik ook gehad.
Een echte TH toolwatch.
Ik had wel last vd kroon die in mijn pols drukte…
Kroon is ook al eens kapot gegaan.
Toen onder garantie gerepareerd.
Uw horloge heeft niet de originele kroon.

Mika

Weet ik, is ooit vervangen op vraag vd eigenaar om de reden die je aangaf…
Nieuwe originele kroon is besteld.

1 like

Vandaag deze gepast. Meningen zijn verdeeld begrijp ik, maar eerlijk gezegd word ik er wel blij van. Kan zo maar eens in de collectie komen. (Ooit).

12 likes

NA

:smiley::+1:

26 likes

Netjes! Mooie aanwinst!

1 like

13 likes

Is dat zo? Misschien een paar van die zuurpruimige TH-haters. Maar niet onder TH-liefhebbers, volgens mij! Is toch gewoon een tophorloge?!:+1:

1 like

Mooi, man!:+1: Gefelicitereerd!
Coole tas ook, trouwens! Kreeg ik er niet bij…

1 like

Proficiat, aquaracers zijn tijdloos!

1 like

5 likes

Dit prachtige horloge komt de laatste tijd vrij vaak voor in mijn dromen … Hoe krasbestendig is die gepolijste kast?

1 like

Dank je, blijft een favoriet idd. Ik ben vrij zuinig op mijn horloges dus vrijwel geen gebruikerssporen in ieder geval bij mij…:wink:

1 like

4 likes

3 likes

Hallo liefhebbers! Ik kocht vanavond een aantal oude Heuer onderdelen en hoop dat iemand hier weet voor welke modellen / referenties het is… heb al op internet gekeken, en de Monte Carlo plaat is niet zo moeilijk, maar de andere wijzerplaat en onderdelen kan ik niet zo thuisbrengen

Wil er niet een apart topic voor aanmaken dus vandaar in het Heuer Only topic :slight_smile:

Misschien dat @Mark020 of @septentrio het weet ? Of natuurlijk iemand anders😀 bedankt !

2 likes

Wie o wie heeft deze WW2111 in de kist liggen stof vangen en wil er afscheid van nemen?

1 like