(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Het horloge dat bij mij de gekte deed starten. Ik had deze gepast als cadeau voor mijn pa zijn 60str en BAM!!! Het hek was van de dam. Uiteindelijk een ander TH voor hem gekozen en voor mezelf uiteindelijk andere horloges dan deze aquaracer, maar deze blijft me toch boeien. Als ik deze ooit voor een leuke prijs kan vinden denk ik dat ik hem koop.

1 like

Mooi Kees, heb er veel plezier van.
Een toppertje!!

Terug van weggeweest! Na 6 weken wachten op een full service, de Carrera weer terug in bezit. Netjes gepolijst, nieuwe wijzers, kroon, pakkingen & nieuw bandje erop. #kanerweertegenaandekomendejaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Op bezoek bij een kennis die net iets leuks gekocht heeft, :+1:

5 likes

6 likes

Nog steeds erg blij met deze Carrera Calibre 5. Heb wel gevoel dat de band aardig kras / gebruikgevoelig is!
Heb hem nu bijna 2 jr

10 likes

Om de hoeveel jaar laten jullie een TH servicen? En doe je dat bij fatsoenlijke lokale HM of bij TH zelf?

Denk dat het antwoord daarop verschilt per persoon. Sommige mensen geven pas een service beurt als het horloge mankementen gaat vertonen. Bijvoorbeeld minder accuraat, kroon die niet soepel meer draait, rotor die meedraait bij het handmatig opwinden. Het uurwerk wat erin zit is een eta/sellita en die zijn goed te servicen door een capabele horloge maker. Persoonlijk zou ik daarvoor kiezen.

1 like


Ben ook nog steeds blij met zijn ā€œgrote broerā€ moet zeggen dat ik niet veel last heb van krassen op de band, alleen op het ongepolijste stuk van de sluiting

5 likes

vandaag deze NA opgehaald


Past mooi bij de rest

10 likes

Groeten
Rutger

3 likes

Nog een lume shot makenā€¦ 500mtr cal 5

5 likes

Ik heb geen vintage Heuer Monaco maar de stalen band heb ik alvast :stuck_out_tongue:

3 likes

Heb een Tag Heuer 1000 binnengekregen vanmiddag. De bezel draaide erg stroef dus even een tandenborstel erbij gepakt. De bezel klikt mooi maar volgens mij zit er nog wat troep/ zand onder de bezel want ik hoor een knarsend geluid. Iemand eerder een bezel van een Tag Heuer 1000 verwijderd en teruggeplaatst? Kwestie van een mesje er tussen?

Dat is een sportief trio :smiley::+1:

1 like

Ik ben ook heel sportief :sweat_smile::joy:

1 like

Bezel schoon gekregen zonder hem te verwijderen. Meteen maar even een foto van mijn nieuwe aanwinst. Mooie patina :sunglasses:

23 likes

10 likes

Ik doe mee :grin:

13 likes

7 likes