Iemand bekend met de Tag Heuer outlet shop in Roermond of andere outlets van horlogemerken?
Ik vraag me af welke er zijn en of de shops de moeite van een bezoek waard zijn.
Verkopen ze voornamelijke merchandise of ook mooie horloges en hebben ze interessante prijzen?
Ik wil graag een bezoekje brengen aan die Tag Heuer outlet in Roermond.
de Tag Heuer winkel kan ik mij zo even niet meer voor de geest halen, maar ik weet wel dat de Seiko winkel bijzonder interessant is. Die geeft enorme kortingen , ook op de duurdere ananta’s.
Ik ben vorige week nog even door het Outlet gewandeld (woon in Roermond en ze zijn elke dag tot 20.00 uur open, dat scheelt). In het weekend is vaak erg druk…
TAG Heuer is een mooie winkel, beperkte keuze inderdaad, echt Outlet; kortingen niet verkeerd overigens.
Seiko: Inderdaad ook de Ananta’s en volgens mij ook Astron, maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast ook nog Fossil en andere modemerken.
Pas open is de Porsche Design Store; Ook enkele horloges in de vitrine (net als pennen, servies, zonnebrillen, fietsen, kleding en natuurlijk de prachtige lederwaren (sommige tassen zijn echt mooi!). Ik heb zelf 2 brilmonturen van PD, ben wel een fan te noemen… Ik kocht een poloshirt van €30,- en kreeg er voor mijn zoontje een Cap bij, die zien mij zeker terug.
Een bezoek aan de prachtige stad Roermond is in elk geval altijd de moeite waard, al is het horloge aanbod helaas om te janken.
Vorig jaar nog toevallig geweest. Aanbod was inderdaad niet echt denderend: handjevol quartz-jes, Linkjes en wat damesmodellen. Enige dat me echt kon bekoren was een Monza. Die was best wel mooi.
Ga je in Roermond lekker naar het Outletcenter met je vrouw.
Maak je haar blij met een nieuwe outfit en rij je dan door naar Maastricht, het horloge walhalla, voor je zelf
Iemand bekend met de Tag Heuer outlet shop in
Roermond of andere outlets van horlogemerken?
Jawel ik kwam bij een outlet waar ze een Patek van 20.000,-
hadden afgeprijsd naar 14.000,-
gelukkig voor ze werkt die site als een pak ouwe kranten
anders had ik hem besteld B)-