Tag Heuer outlet shop?

Iemand bekend met de Tag Heuer outlet shop in Roermond of andere outlets van horlogemerken?

Ik vraag me af welke er zijn en of de shops de moeite van een bezoek waard zijn.
Verkopen ze voornamelijke merchandise of ook mooie horloges en hebben ze interessante prijzen?

Ik wil graag een bezoekje brengen aan die Tag Heuer outlet in Roermond.

Ik ben er een paar weken geleden geweest, ik vond het aanbod erg tegenvallen.

Volgens mij lagen er enkel overjarige modellen in de vitrines.

Wat verwacht je anders van een outlet? De nieuwste modellen met hoge korting?

Bennie Schreef:

Ik ben er een paar weken geleden geweest, ik vond
het aanbod erg tegenvallen.

Volgens mij lagen er enkel overjarige modellen in
de vitrines.

1 like

Hallo cliogek,

de Tag Heuer winkel kan ik mij zo even niet meer voor de geest halen, maar ik weet wel dat de Seiko winkel bijzonder interessant is. Die geeft enorme kortingen , ook op de duurdere ananta’s.

Groet Bert

Ik ben vorige week nog even door het Outlet gewandeld (woon in Roermond en ze zijn elke dag tot 20.00 uur open, dat scheelt). In het weekend is vaak erg druk…

TAG Heuer is een mooie winkel, beperkte keuze inderdaad, echt Outlet; kortingen niet verkeerd overigens.

Seiko: Inderdaad ook de Ananta’s en volgens mij ook Astron, maar dat weet ik niet zeker.

Daarnaast ook nog Fossil en andere modemerken.

Pas open is de Porsche Design Store; Ook enkele horloges in de vitrine (net als pennen, servies, zonnebrillen, fietsen, kleding en natuurlijk de prachtige lederwaren (sommige tassen zijn echt mooi!). Ik heb zelf 2 brilmonturen van PD, ben wel een fan te noemen… Ik kocht een poloshirt van €30,- en kreeg er voor mijn zoontje een Cap bij, die zien mij zeker terug.

Een bezoek aan de prachtige stad Roermond is in elk geval altijd de moeite waard, al is het horloge aanbod helaas om te janken.

Gr. Marc

ben er wel eens binnengelopen. prijzen vond ik niet dusdanig dat ik er hebberig van werd…:wink:
er is trouwens ook een Victorinox shop met horloges.

Vorig jaar nog toevallig geweest. Aanbod was inderdaad niet echt denderend: handjevol quartz-jes, Linkjes en wat damesmodellen. Enige dat me echt kon bekoren was een Monza. Die was best wel mooi.

Laatste keer lagen er ook enkele aquaracers bij tag heuer. Je kunt indd beter in de outlet naar horloges kijken als in de stad.

Er is wel een juwelier/pandjeszaak met wat 2e hands spul direct op de markt als je de stad in loopt. Daar lag toen wel een rolex enz. in de vitrine

Arno Schreef:

ben er wel eens binnengelopen. prijzen vond ik
niet dusdanig dat ik er hebberig van werd…:wink:
er is trouwens ook een Victorinox shop met
horloges.

Victorinox inderdaad vergeten…ook mooie horloges tussen.

Gr. Marc

Ik ben er een aantal keren geweest. Vond het ondanks het geringe aantal modellen toch wel de moeite waard. Kortingen zijn ook zeker niet verkeerd.

Als seiko er astron, springdrive en GS met 50% korting ofzo hebben, dan heb ik er wel oren naar. Of ben ik nu te optimistisch :smiley:

Ga je in Roermond lekker naar het Outletcenter met je vrouw.
Maak je haar blij met een nieuwe outfit en rij je dan door naar Maastricht, het horloge walhalla, voor je zelf :smiley:

1 like

Selie Schreef:

Wat verwacht je anders van een outlet? De nieuwste
modellen met hoge korting?

Nee, maar uitlopende modellen met fikse korting, kom je bij de outlets toch ook wel tegen .

Bedankt voor de reacties, kan ik zeker wat mee!
Ga er wel kijken en combineren met de andere outlets zoals Porsche Design, Victorinox, Seiko etc.

Maastricht is ook wel een optie om mee te combineren.

cliogek Schreef:

Maastricht is ook wel een optie om mee te
combineren.

Dusseldorf is ook niet verder van Roermond & ook een horlogeparadijs.

cliogek Schreef:

Iemand bekend met de Tag Heuer outlet shop in
Roermond of andere outlets van horlogemerken?

Jawel ik kwam bij een outlet waar ze een Patek van 20.000,-
hadden afgeprijsd naar 14.000,-
gelukkig voor ze werkt die site als een pak ouwe kranten
anders had ik hem besteld B)-

http://www.megawatchoutlet.com/heren/patek-philippe.html

grtz. Gerard

Seiko shop had inderdaad mooie prijzen (en ook 4 Spring Drives met erg nette korting).

TH shop niet ingeweest paar weken geleden, maar wilde zondagmorgen even langs de TUMI winkel, kan wel een omweggetje maken wellicht.

Specifieke TH in gedachte ?

Gaat er binnenkort nog iemand naar de Tag Heuer Outlet ?