TAG Heuer’s nieuwe Calibre E4

want je moet connected zijn.
Ikzelf heb er ng geen moment aan gedacht om zoiets aan te schaffen
maar TAG Heuer komt vandaag hiermee voor de dag
een nieuw 42mm ontwerp en een opgefriste 45mm versie

Calibre E4

1 like

En deze quartz chrono is ook nieuw
Formula 1 Red Bull Racing Special Edition

2 likes

Het idee van een premium smartwatch is natuurlijk niks mis mee. Maar qua uitvoering is het gewoon net niet.

1. De prijs, het is toch erg zonde om 2k te betalen voor een smartwatch die over paar jaar outdated is.
  2. De afmetingen, leuk dat ze nu een kleiner model uitgebracht hebben… maar ook deze is nogsteeds 42mm! Daarbij ook een vrij dik horloge.

Dan kan TH eigenlijk nog wat leren van Montblanc met hun Summit, voor nog geen 1k een horloge die op papier niet veel afwijkt…

Ja, de prijs is pittig, ze hebben wel een inruilprogramma, dus je kan je oude TAG Heuer smartwatch inruilen voor een nieuwe, maar erg veel levert het niet op.
Qua specs lijkt het wel dat de nieuwe Calibre 4 wel een tijdje mee kan ? Ik weet het niet zo zeker, upgrade naar Wear OS3 zou kunnen, Qualcomm® Snapdragon Wear™ 4100+ chipset, Bluethooth 5.0, 24uur batterij, 90 minuten oplaadtijd …

Ik heb de 1000€ kaap voor de aanschaf van een horloge nog niet gehaald, ik ben nog maar halfweg … als ik de Montblanc Summit kijk, dan snap ik wel wat je wil zeggen, maar zelfs dat horloge is voor mij een afknapper als ik naar het prijskaartje kijk …

en moet ik dan ook nog beginnen sporten ?
ik pas

1 like