Tag Heuer Senna CT2115

Hi Marco en Floris bedankt voor jullie reactie en tips.

Het is uiteindelijk €1250 geworden exclusief onderhoudsbeurt.

Ik woon in de regio Rotterdam. Weet er iemand een goede, betrouwbare en uiteraard betaalbare horlogemaker waarbij ik de door Marco en Floris voorgestelde beurt kan geven?

Voor zover iedereen bedankt voor de tips en adviezen. Waardeer het echt. :slight_smile:

1 like

Van de week de klok opgehaald en verkeert in hele goede staat en helemaal compleet met alle papierwerk erbij inclusief de Tag Heuer doos. De horloge is de afgelopen 3 jaar niet gedragen en dat is ook wel te zien. Uurwerk ed is in orde dus volgens de juwelier voorlopig geen onderhoud te laten uitvoeren. Ben er superblij mee! :smile:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Maar als het onderhoud voor het laatst in 2008 is geweest zou ik op zn minst het uurwerk even laten controleren door een horlogemaker zeker als je van plan bent het horloge te gaan dragen.
Een uurwerk kan op het oog wel goed lopen, maar kan een lagere amplitude hebben door ingedroogde olie, de droge olie zorgt voor flinke slijtage.
Een goede horlogemaker heeft in 1 oogopslag gezien of de olie ingedroogd is of nog goed is.

Ik hoor goede geluiden over Dirk Oskam, Slinge 465 Rotterdam.
Goed om daar even langs te gaan.

Ik sluit me aan bij het verhaal van Floris. Alleen een horlogemaker kan de staat van onderhoud van een uurwerk beoordelen. De meeste juweliers zijn geen horlogemaker en kunnen dat dus niet (voldoende).

Grt. Marco

Guys bedankt voor jullie feedback en tips. Ik ga hier mee aan de slag. :wink:

Ben met de Tag Heuer bij Dirk Oskam in Rotterdam langs geweest om de horloge aan de binnenkant te laten bekijken en volgens hem verkeert de horloge in superstaat en moest ik het zo laten en hoeft voorlopig geen onderhoudsbeurt. :slight_smile:

Tegen alle verwachtiging in…prima toch? Niks meer aan doen dan voorlopig zou ik zeggen! Behalve dragen natuurlijk :wink:

Grt. Marco

Welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst!

Thnx! :slight_smile: