Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum maar misschien kunnen jullie helpen. Ik ben in bezit van een tag heuer 4000 series automaat ( geen chonograaf). Deze wil ik een volledige service beurt geven. Ik weet niet of dit nog de moeite waard is. Horloge loopt nog ( wel ongeveer 1 minuut per dag achter). Graag met plaatsing van originele TH onderdelen indien nodig. Weet iemand een goede horloge maker in de buurt van Groningen. Of een waar ik het op kan sturen? Of wordt het weer S&C? Mijn link chonograaf heeft daar een service beurt gekregen. Was gelijk 540,-€ kwijt😭.
Graag zie ik reacties tegemoet.
Groet,
Prince
Chronografen zijn altijd kostbaar in onderhoud. €540 valt op zich nog wel mee voor een beurt door Tag zelf. Je kunt het door een zelfstandige horlogemaker laten doen, veel tag heuers gebruiken (gemodificeerde) standaard ETA of Sellita kalibers…
De prijzen staan gewoon op de website, voor een complete service van een automaat betaal je 345 euro. Dit is inclusief “refurbishment” van de case en band en met 1 jaar garantie. Bij onafhankelijke uurwerkmakers zal dat wel goedkoper kunnen
1 like
Floris155 heeft wellicht nog plek voor je. Zit in de goede regio, en is geen prutser. Even een “@” voor die forumnaam zetten en een berichtje sturen.
1 like
Welkom Prince, op dit moment is het lastig want ik het het erg druk maar ik zal je een pb sturen.