…doen ze geen horloge services. Die sturen hem of naar TH of naar een horlogemaker waar ze mee werken. Je kunt dit ook meteen zelf doen. Ik denk dat je bij het kopen van een tweedehands horloge hem beter naar TH kunt sturen. Dan heb je straks een horloge in optimale staat met TH service papieren. En garantie natuurlijk. Er zijn ook goede horlogemakers in NL die het voor je kunnen doen hoor, maar ik denk dat het niet heel veel zal schelen in prijs.
Wat de prijs van het horloge betreft; waardebepaling doen we niet op het forum helaas. Maar je kunt natuurlijk gewoon vergelijken met het verdere aanbod op chrono24. Je zoekt op het ref.nr. en filtert alles van buiten de EU eruit. Houd er rekening mee dat een professionele aanbieder meer zal vragen omdat hij kosten en een marge heeft, en dat prijzen meestal minstens 20% boven de marktwaarde liggen. onderhandelen dus.
Leuk horloge, met betrouwbare, bewezen en niet al te ingewikkelde, dus makkelijk (en voor niet al teveel geld) te servicen techniek. Heb je ook wat foto’s? Oh en dit is best wel een ‘bonk’ horloge. Heb je er wel 'ns een gepast en ben je niet al te klein van pols?
Ga op zoek naar een TAG Heuer gecertificeerd horlogemaker, die kan hem servicen net zoals TAG Heuer zelf, met originele onderdelen voor hem weer waterdicht te maken.
Of TAG Heuer zelf natuurlijk…
Ik zou hem wel direct laten servicen, aangezien er geen service historie is. Onderhandelen met de prijs en aangeven dat het echt wel tijd is voor service.