Tag heuer service

Kan er iemand mij een adres aan de hand doen, voor een service van een TAG HEUER AQUARACER 1995 als het enigzins kan in Belgie, anders in Nederland.
Liefst iemand die echt zijn vak kent, dit wegens slechte ervaringen in het verleden.

Waarom niet gewoon bij een dealer? Bvb. Juwelier georges in Leuven/Brussel/Louvain la neuve, zeer tevreden van. Qua Tag Heuer deden ze van mij reeds een aquaracer (recent) en een monaco (oud), beiden perfect.

Ik zou hem gewoon naar het servicecentra in Duitsland sturen. Zijn snel niet te duur en goede service.

Juist wegens slechte ervaringen met Omega service centers, wou ik vermijden mijn TAG HEUER ook naar service center van de fabrikant te sturen.
Gewoon al om dat je bijna geen inspraak hebt wat ze je met je uurwerk al of niet uitspoken.
Bij een onafhankelijke uurwerkmaker kun je gewoon je wensen bespreken.

Gewone AR is geen heel spannende techniek. Zou iedere horlogemaker moeten kunnen doen. Heb zelf goede ervaring met Kalle Slaap. Maar die zit wel in het noordelijk deel van Noord-Holland. Dus voor jou niet echt in de buurt, ben ik bang.

Forumlid @Freddy is een uurwerkmaker in België, een PB’tje waard…

Bedankt, zal zeker alle aanbevelingen bekijken

Je krijgt eerst een prijsopgave met de werkzaamheden op een rijtje. Dan kan jij zeggen welke je wel of niet uitgevoerd wilt hebben. Maar goed ik heb voor een service van €290,88 een zo goed als nieuw horloge van 20 jaar oud. Ik ben dus zeer tevreden over het servicecentre in Duitsland.