Op 9 november zal grote vriend Biver in New York een smartwatch van Tag Heuer presenteren. Het betreft een Android wear horloge met een Intel-chip en gaat kennelijk 1800 dollar kosten. Omdat het kan?
Vind hem nu al stom! Ik wil een Chronograaf van TAG, geen smartwatch. Waarschijnlijk wordt dit net zo’n debacle als hun mobiele telefoon.
Maar goed, ik ben geen marketier, geen visionair etc…
Groet,
Arvid
Weten jullie of zo’n horloge te updaten is? Bij een servicebeurt of zo. Anders zit je na een paar jaar met een Tag met verouderde smartwatch technologie aan boord.
Oef, dan had ik onderstaande zin ook nog over het hoofd gezien.
Note: the watch pictured above is not the upcoming smartwatch.
Gaat het kreng er dan ook nog uitzien als een apple watch? 
Ik ben bang dat het net zo’n wegwerpartikel wordt als een mobile telefoon, tablet of laptop.
Voor zover ik weet was hun telefoon ook na 3 jaar hopeloos verouderd.
Verschrikkelijk. Een van de charmes van topklasse horloges is dat ze generaties kunnen meegaan. Niet na een paar jaar in de prullebak, dan koop ik wel een hema klokkie.
Android wear is prima, maar de premium van 1500 dollar omdat er Tag Heuer op staat lijkt me een beetje overdreven.
+1
Maar vergeet niet dat er mensen zijn die wel willen patsen/opvallen/onderscheiden met n premium horloge en waarschijnlijk ook dus met n premium SmartWatch. Zijn er ook die n vertu telefoon hebben.
Dus voor dat komend klokje zal er ook wel n markt zijn. Vermoed alleen niet n hele grote.