Tag Heuer Toen versus Nu

Merk en afwerking zeker goed in de smaak gevallen

Ik zie het ook nu pas, haha.

Welk model is dit precies? Erg mooi!

1 like

Dank je. Dit is een calibre 6, ref nr wv5111fc6350

1 like

Behalve de toekomst :smile:.
Heuer is gaaf maar Tag Heuer niet perse.

1 like

Ach alle horloge snobs lullen elkaar na bijv: Tag en Hublot zijn kut, elk horloge boven 40mm is huge, Seiko is de goeiste
 wordt beetje vermoeiend


3 likes

Stel dat iemand constant Arabische woorden in zijn posts zet, wordt dat geaccepteerd? :thinking:

Psies dit!
:+1::+1:

1 like

Sahib, asse mageilis magalles.
Hal yomkin an oesaddid bibitakit alitiman?Marhaba.

1 like

:joy::joy:

Beste Ralph.
Tot nu toe opende jij topics waar je een bepaald merk de hemel in prijst. Dat is jouw goede recht. Als je daar op wil reageren doe je dat en als je dat niet wil negeer je dat. Tot zover prima.

Nu open je een topic waar je met gestrekt been een merk tot 5% afbrandt. “Gelukkig” vind je mijn aquaracer nog wĂ©l leuk.

Ik snap niet dat jij als horlogeliefhebber een topic opent om jouw negatieve gevoelens bij een merk te uiten. Ook écht niet. Wat schiet jij daar mee op? Wil jij de Tag Heuer liefhebbers vertellen dat zij volgens jou een verkeerde keus maken? Wil jij laten weten dat jij wél een goede keus maakt? Ik ben zo benieuwd.

Uiteraard kan je zeggen dat een mening vrij is om te delen. Maar het is geen plicht om jouw mening bij anderen op te dringen.

Als jij benieuwd ben waarom ik “in the open” op jou reageer, wel hierom:

Ik wachtte op mijn Steinhart en jij reageert op deze snobistische, weinig respectvolle maar vooral naar mij persoonlijk “nare” manier op mijn bericht. Ik vroeg je niet om een reactie maar het lijkt of het jou te doen is om mensen in een bepaalde hoek te plaatsen op basis van hun horlogekeus.
Ik kan dan kiezen om je te negeren verder, wat ik ook deed, maar jouw keuze om dit topic te starten om een merk af te branden, en daarmee indirect de mensen die voor dit merk kiezen, zorgden voor deze reactie aan jou.
Jij maakt dit forum niet leuker op zo’n manier.

Dus in plaats van af te zeiken, af te branden, ga genieten.

Ik dank je voor je eventuele begrip.

Erik

14 likes

Ik vind de oude duikers van hun leuk! De jaren tachtig en negentig dingen, Quartz of niet heerlijk!
Niet over de top maar toch erg gaaf en eigenzinnig !
Prima dingen en een oude autavia is helemaal geweldig !

Ik kan mij absoluut vinden in jouw perspectief op hoe men een keuze van anderen in hun waarde moet laten. Maar als iemand zegt dat hij persoonlijk 95% van een merk niks vindt, is dat zijn mening en visie. Daar is weinig mis mee. Als hij zegt dat jouw keuze voor een horloge lachwekkend is, is dat heel wat anders. Maar dat schrijft hij niet.

Ik vind ook weinig aan Tag Heuer op het moment, maar dat geldt voor meer merken. Ik heb niets met de avant garde dat ze “moeten” uitstralen maar ik kan wel genieten van vrienden die het wel waarderen. Zoals de nieuwe Heuer 02 GMT. Zou saai zijn als we alles leuk vinden.

1 like

Je haalt nu oude koeien uit de sloot (post van paar maanden geleden), had daar al mijn excuses voor aangeboden en zou mij niet meer negatief uiten over iemand z’n persoonlijke horloge. Leuk dat je er nu bij haalt om je punt te maken, maar dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Mij kritisch opstellen tegen een merk of horlogehuis is mijns inziens namelijk heel wat anders.
Daarnaast is het doel van dit topic is niet om tag heuer af te branden maar om visies te delen tav toen vs nu. Zou een interessante en inhoudelijke discussies kunnen opleveren als niet iedereen zich persoonlijk aangevallen voelt en meteen begint te huilen en de watchsnob kaart begint te trekken.
Een mening is maar een mening. Blijkbaar kan men vandaag ter dag niet meer om gaan met een kritische mening/minder positief geluid


1 like

Ik kan mij niet herinneren dat jij mij een PM gebt gestuurd of een reactie onder jouw Hommage Shitteritus uitspraak hebt geplaatst met een verontschuldiging
 maar mooi dat je dat nu alsnog doet.

En het gaat er niet om dat je geen mening mag hebben of zelfs uitspreken. Dat schreef ik ook, dan moet je dat ook lezen hù. Het gaat er om dat je een topic start waarbij je een merk onderuit gaat halen. Dat is niet sjiek. De reacties hierop “huilen” noemen ook niet trouwens. Niet gek dat die watchsnob kaart wordt getrokken. Sowieso was je reactie waar ik nu op reageer best vermakelijk, ik zie wat frustratie die je kracht wil bij zetten met wat woorden
 en dan denk ik even aan jouw eigen uitspraak.

Verder mag je op dit forum doen en laten wat je wil, ik wil je niet tegenhouden. Het enige dat ik kan is jou vragen om na te denken hoe je zaken opschrijft.

1 like

SAVE_20190109_081105

1 like

Voor mij de Tag Heuer Carrera (cv2014) en Monaco uitvoering(en) die al decennia lang in hun collectie zitten!
Laatst nog een mooie Heuer carrera chronometer ( zie de Heuer van Utrecht2) hier op het forum overgenomen.
Heb nu enkele Tag Heuers in m’n bezit en vanwege de racehistorie voor mij het nr1merk!
Van kleins af aan al fan van de bolides waar Heuer en later Tag Heuer op de body’s stonden

Met de quartz uitvoeringen heb ik niks


2 likes

Dit klinkt niet echt als het topic gestart is om een merk onderuit te halen of wel?

Daarnaast zeg ik dat ik deze modellen helemaal top vind:

U bent mijns inziens spijkers op laag water aan het zoeken.

Christian Horner Red Bull Racing


Mooie Autavia :sunglasses::+1:

1 like