Tag Heuer Toen versus Nu

Heb niets met het moderne tag heuer. Doet me op de een of andere manier niks.

1 like

Heeft @RLC inmiddels al verkooprechten? Dan kan ie het rustiger aan gaan doen. :wink:

2 likes

Ben geen uitgesproken fan van Tag Heuer maar vind de prijs/kwaliteitsverhouding van mijn exemplaar dik in orde.

11 likes

Ah, weer een ā€˜Koetjes-en-Ralphjes-topicā€™! Leuk! Ik wil nog wel een keer een Monaco. Verder ben ik niet kapot van Tag Heuer.

9 likes

Ik vind het helemaal fabulous, gewoonweg awesome, alles wat Tag Heuer makes is great! Very great en de zoveelste poll steek je maar in je ā€¦ :stuck_out_tongue:

11 likes

@Jurk , @Schoen wil heel graag de wisselavatar hebben.Die man is op dreef de laatste tijd

Tag niet zo mijn ding

@Schoen zie je mijn 2 Tagā€™s ,toch wel een half puntje dacht ik

3 likes

Wat een prachtig merk met unbelievable amounts of heritage en history. Itā€™s the best brand in the world, itā€™s true. Stuk voor stuk dijken van horloges and the Mexicans will pay for it! Wat een megaklatsers mien jong! Making Heuer great again!

Als je het zo begint te mixen valt het allemaal angstvallig goed op zā€™n plekā€¦

1 like

Ik ben idolate van Tag Heuer! Helemaal fantastic is het merk.

1 like

Dit verdient een pluim. Ik blies harder dan normaal lucht uit mijn neus toen ik dit las.

4 likes

Die aquaracer Automatic caliber 5 vind ik ook erg mooi :sunglasses::+1:

1 like

I love my Tag Heuer. Soms zijn ze tweedehands leuker geprijsd dan bijvoorbeeld Omega.

1 like

FTFY

3 likes

Gestemd op ā€˜toenā€™, maar mijn Carrera vormt een uitzonderingā€¦:wink:

10 likes

Niet mee eens?

De meeste modellen vind ik niet mooi van de huidige modellen, maar dit horloge vind ik mooier dan de meeste horloges van rond de 1,5k.

Zeker mee eens, maar je miste nog een aantal Engelse woorden in je zin.

deze gaat er ook nog komenšŸ’ŖšŸ½

1 like

Heb de aquaracer gehad, sublieme afwerking voor het geld. Wil er ook weer 1

Dat is mooi om te horen.

Van hun huidige collectie vind ik alleen de Autavia mooi. Verder de re-issue van de Carrera 2447 (is alweer een tijdje geleden). Nu met die Japanse ontwerper weer.

Maar dat verklapt eigenlijk al dat ik vintage Heuer mooi vind. Oude 3 register Autaviaā€™s en Valjoux 72 Carreraā€™s vind ik GEWELDIG.

Aquaracers en digitaal spul: not so muchā€¦

Ik ben niet kapot van de meeste moderne modellen van TH, maar ze maken wel een paar mooie zoals de Monaco en elke pandadial.
Van de oude modellen heb ik geen verstand en voor vintage kijk ik eerder naar Omega of Longines merk ik.

Dus ik vind het allemaal prima :wink: