Tag Heuer vintage

Hallo heb deze horloge op het oog. Was eerst op zoek naar een echte gouden horloge maar vind deze wel heel mooi. Onderhoudshistorie niet bekend maar schijnt wel goed te lopen. Graag jullie mening over dit horloge.
Echtheid waarde originele onderdelen staat bouwjaar enz. Ben nieuw in de horloges vandaar dat ik eerst even hier jullie mening wil.

Mijn advies: wacht even tot er een leuke goude chrono voorbij komt hier in het blauwe gedeelte. Ik vind deze er niet echt netjes uit zien.

Dit kom ik zo tegen. Alleen al met die tweede heb je al een leuke goude chrono, in bijna nieuwstaat.

2 likes

Ja die baume en mercier ben ik al mee bezig geweest alleen heeft best flinke schade aan de zijkant door het openen. Die 2e is wel netjes idd maar met niet wat ik zoek qua model

1 like

Slechte redial.

1 like

Tja dit is een horloge van 50 jaar oud en voor die leeftijdziet het er gewoon goed uit. De Heuer waar jij naar vraagt is in veel slechtere staat en heeft niet de originele wijzerplaat. Tevens ziet het uurwerk er ook niet heel jofel uit.

Ik zou toch even verder zoeken en beter nog eventjes doorsparen om gewoon iets goeds te kopen. Persoonlijk denk ik dat je van de horloges die je hebt laten zien (zowel Breitling als Heuer) niet erg gelukkig wordt, maar aan de andere kant ieder zijn ding natuurlijk :wink:

Succes met de zoektocht

3 likes