Tag Heuer WD 1211

Hallo in de hoop dat er hier Tag Heuer kenners zijn wil ik graag een aantal foto’s van een horloge aan jullie laten zien.

Is dit een origineel exemplaar?

http://www.muurdokter.nl/tag/1.JPG
http://www.muurdokter.nl/tag/2.JPG
http://www.muurdokter.nl/tag/3.JPG

ik zou zeggen: absoluut echt.

groet,

Patrick

Hey bert, hier heb ik ook op geboden via marktplaats! Zitten we elkaar nu te overbieden?

Hoor nks meer van de verkoper en advertentie is verwijderd. Ben jij de gelukkige, Bert?

Ja dat ben ik :slight_smile: net weer thuis. Erg blij mee…

Snelle actie! Proficiat!

Bedankt :slight_smile:

Was nog een leuke verassing en dat was een Tissot Le Locle automaat die voor een heel zacht prijsje ook weg mocht. Meneer was geen horloge liefhebber en had deze 2 gekregen.

De Tag heuer daar zit het plastic nog op de achterkant en ook de Tissot heeft geen enkel krasje.

Geluk bestaat blijkbaar toch nog…

Pfff, die tag heuer was echt een koopje! De le locle dan waarschijnlijk ook.

Mazzelaar. Baal dat ik achter het net heb gevist!

Ik ben nu wel benieuwd wat zijn vraagprijs was eigenlijk? :stuck_out_tongue:

En welke le locle gaat het om? Heb je foto’s? Is ook heel veel namaak van, dus hoop wel dat ie gewoon echt is als het zo’n koopje was.

Ik kon de tag heuer halen voor 180, denk dat ie aan bert123 is verkocht voor 190…

Krijg van dit soort ‘gekregen’ horloges die verkocht worden altijd een beetje vreemd gevoel.
Een ouder horloge kan ik me goed voorstellen dat je als niet niet-liefhebber denkt ‘wat moet ik met die meuk’, maar bij dit soort nieuwe(re) horloges?

Bert123 Schreef:

Bedankt :slight_smile:

Was nog een leuke verassing en dat was een Tissot
Le Locle automaat die voor een heel zacht prijsje
ook weg mocht. Meneer was geen horloge liefhebber
en had deze 2 gekregen.

De Tag heuer daar zit het plastic nog op de
achterkant en ook de Tissot heeft geen enkel
krasje.

Geluk bestaat blijkbaar toch nog…

Moet eerlijk zeggen dat ik dat nu ook wel heb. Helemaal omdat de advertentie er na twee uur af was, en hij ook onduidelijk was over wie nou het horloge mocht kopen. Toch wel vaag.

Maar wellicht heeft bert123 meer info…?

BobT Schreef:

Ik kon de tag heuer halen voor 180, denk dat ie
aan bert123 is verkocht voor 190…

Nou ben ik niet op de hoogte van Tag Heuer prijzen…maar is dat niet heel erg (of te) goedkoop?

Zoals hierboven al staat riekt het langzamerhand naar iets duisters. Maar dat kwartje is ook pas gisteravond laat gevallen bij mij. En wellicht heeft bert123 ( de koper) er een andere kijk op…

Die kijkt nu naar buiten en vraagt zich af waarom al die zwaailichten voor zijn huis staan ;-0

jantje.vlaam Schreef:

Die kijkt nu naar buiten en vraagt zich af waarom
al die zwaailichten voor zijn huis staan ;-0

Dat zal denk ik wel wat meevallen , vind de prijs nog niet van het niveau: fiets zonder slot voor een tientje.
Vermoed dat wel meer mensen hier ooit zo’n koop hebben gedaan en er een lucky day gevoel bij hebben gehad :slight_smile:

Wow wow…

In eerste instantie had ik ook zoiets van klopt dit wel, maar dan hadden jullie de verkoper moeten zien. Zelf een man op leeftijd en deze 2 horloges gekregen van een verzamelaar voor een vriendendienst.

Tissot helemaal in orde met de mooie zwart rode box en garantiekaartje ed. Ik had zelf al een andere tissot en nu dus 2.

Maar goed, het is inderdaad een gevalletje van puur geluk. Deze man werd overspoeld me mailtjes over uurwerken en allerlei specificaties en omdat hij het horloge al voor mij had gereserveerd heeft hij hem dus meteen van marktplaats gehaald.

Ik ga nu dit topic niet meer volgen maar ik zou zeggen leef je uit en veel plezier.

groetjes…

Goed om te horen. Niet alles is wat het lijkt zo blijkt maar weer.
Veel plezier er van!

Bert123 Schreef:

Wow wow…

In eerste instantie had ik ook zoiets van klopt
dit wel, maar dan hadden jullie de verkoper moeten
zien. Zelf een man op leeftijd en deze 2 horloges
gekregen van een verzamelaar voor een
vriendendienst.

Tissot helemaal in orde met de mooie zwart rode
box en garantiekaartje ed. Ik had zelf al een
andere tissot en nu dus 2.

Maar goed, het is inderdaad een gevalletje van
puur geluk. Deze man werd overspoeld me mailtjes
over uurwerken en allerlei specificaties en omdat
hij het horloge al voor mij had gereserveerd heeft
hij hem dus meteen van marktplaats gehaald.

Ik ga nu dit topic niet meer volgen maar ik zou
zeggen leef je uit en veel plezier.

groetjes…

Bert123 Schreef:

Ik ga nu dit topic niet meer volgen maar ik zou
zeggen leef je uit en veel plezier.

groetjes…

Je had ook kunnen zeggen “horlogeforum bedankt”.

Inderdaad, dat zou hem sieren.