Tag Heuer weekend

Dit weekend roep ik uit tot Tag Heuer weekend.

Wie doet er mee?

groet

Ed

Ik niet, Tag Heuer gaat ook mobiele telefoons maken en dan is de lol eraf voor mij voor dit horlogemerk…:S

Hallo Lacroix, op dit forum is het gebruikelijk om op de Woensdag te laten zien welk horloge je die dag draagt. :slight_smile: Ter informatie.

Jaap-Wim

Van bepaalde gewoontes kun je afwijken om de sleur eens te doorbreken.
Ik wist dit echter niet.
Het gaat hier niet om welk horloge je draagt, maar ik vraag specifiek naar de Tag’s.

Toch wat anders lijkt mij. :wink:

groet

Ed

Ik had mijne woensdag al om. :wink:

Okee volgens mij zijn er hier niet zoveel Tag`s:

Ik wil wel meedoen, maar ik heb geen Tag … :frowning:

Dit is wel een hele gave.

Lacroix Schreef:

Jaap-Wim

Van bepaalde gewoontes kun je afwijken om de sleur
eens te doorbreken.
Ik wist dit echter niet.
Het gaat hier niet om welk horloge je draagt, maar
ik vraag specifiek naar de Tag’s.

Toch wat anders lijkt mij. :wink:

groet

Ed

Maar natuurlijk, dan heb ik je verkeerd begrepen. Geen probleem. Het is dat ik helaas geen Tag Heuer heb, anders had ik hem graag gepost.

Marc-B1 Schreef:

Ik wil wel meedoen, maar ik heb geen Tag … :frowning:

Dan maak jij toch een topic met een Omegaweekend.

Nice topic :wink:

Laat maar eens wat mooie tags voorbij komen!

Mijnes

Het beste topic tot nu toe!

Tag Heuer. Ze maken mooie horloges, mobieltjes en zonnebrillen en pennen.
Wat een vaklui!

Groet,

Paul
Leeuwarden

Een mooie link!!

Groet,

Paul
Leeuwarden

De enige foto die ik heb van mijn TAG… Ik moet toch eens een paar andere foto’s van deze Kirium maken.

Een zeer fijne quartz… Goede en comfortabele band ook !

Groet
Mark

Ik heb wel een 70’er jaren Heuer Carrera in mij collectie, maar dat is geen TAG-Heuer. Maarrrruh, als Heuer niet had bestaan, had TAG er geen groot aandeel in kunnen bemachtigen (of het zelfs helemaal kunnen overnemen). Kortom, mogen de oudere types van Heuer ook meedoen met dit weekend?

Dit is in mijn optiek de mooiste Tag. Een prachtig eigen design, en niet de zoveelste speedmaster kloon.

Met bewonderende groeten,

Martin

Je argumentatie is voldoende overtuigend, dus kom maar op met die Heuer op de mooiste Tag van het jaar.(tu)

groet

Ed

Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik een TAG Heuer moet plaatsen. Ze hebben vroeger heel veel mooie designs gehad (zonder de Avandgardisten er nog bij) De laatste jaren vind ik alleen nog maar de modellen die teruggrijpen naar vroegah fraai.

Ik weet wel wat ik ermee moet. Sparen voor deze! Kan geen oersaaie Omega tegen op.

Die Avant Garde jongens hebben er toch wel kijk op, denk ik.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Volgens mij hoort dit plaatje van dit conventionele merk niet op dit topic thuis.
Deed gewoon zeer aan mijn ogen.

Groet,

Paul
Leeuwarden