Tag Heuer x Supermario

Geen idee wat we kunnen verwachten van onderstaande. Maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Iemand die zich ingeschreven heeft?

https://www.tagheuer.com/nl/en/announcement/coming-soon.html

Coming Super Soon!
Power-up on July 13th.#TAGHeuerxSuperMario
For priority access, register now: https://t.co/8rcnX4sCZV #StayTuned #SuperMario #Nintendo pic.twitter.com/n03JXJRPYm

— TAG Heuer (@TAGHeuer) July 9, 2021

14 likes

Ik reken op een digitaal horloge met ieder uur het “bling” geluidje wat je hoor als Mario een muntje uit de lucht pakt :grin:

5 likes

1Up

2 likes

Leuk hoor.
Zou Joshi er ook in zitten?

Voor de informatie wel ja.
Ben wel erg benieuwd! In een ander topic hier las ik al dat het waarschijnlijk een connected wordt, daar ben ik dan weer niet zo’n fan van…

2 likes

Yoshi

2 likes

En dat je hem dan linkt aan je BTC/aandelen en bij elke stijging een Nintendo geluidje te horen krijgt :grin:

1 like

Bij elke daling het ‘Mario is af’ geluidje? :grimacing:

1 like

Ja of die hoor je als je je stappen goal niet gehaald hebt :sweat_smile:

1 like

Misschien een Quartz die een minute repeater bevat… eerst het geluidje van Yoshi die zijn tong uitsteekt voor de uren, dan het geluid van Mario die een muntje pakt voor de minuten… :thinking:

Of je moet em zelf zoeken:

2 likes

Jammer dat een premium merk als Nintendo zich associeert met Tag. Bijna elk ander merk liever.

Jammer dat het niet op Mar 10 wordt uitgebracht…

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Tsja … “apart”

2 likes

Apart is ‘t goede woord! Vind ‘m niet echt interessant…

Nee. En goedkoop is anders.

MSRP for the TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition stands at $2,150 .

Al is dit nog best leuk, maar net weer niet speciaal genoeg.

2 likes

Ik vind het vooral een grappig idee, jeugdsentiment :grin:. Maar ik heb niets met het connected gebeuren.

image

2 likes

Ziet er inderdaad wel leuk uit, maar dan had ik liever een ‘echte’ chrono gezien.
Misschien past connected beter bij het Super Mario imago, maar als ik een smart watch wil, dan koop ik wel een Apple Watch.