Sinds een kleine maand ben ik lid van het forum. Een keer een topic geplaatst omdat ik een Cartier wilde inruilen voor iets anders. Werd toen op de vingers getikt door een lid terwijl ik helemaal niet de intentie had om HF te misbruiken… maar goed een mindere ervaring maakt het forum niet minder toch?
Na wikken en wegen de Santos ingeruild bij Burger Juwelier te Maastricht. Zij gaven een nette inruilprijs op de TH die ik voor ogen had. Inmiddels e.e.a. soepel door hen afgehandeld en ben ik superblij met de Tag Heuer Aquaqracer Calibre 16.
Op het forum heb ik al heel wat mooie “klokkies” voorbij zien komen met de nodige omschrijvingen, leuk om te lezen en kennis op te doen. Ik probeer twee foto’s van mijn nieuwe aanwinst te posten…
3 likes
Gefeliciteerd.
Regels zijn regels, leven & laten leven. Horlogefreaks zijn wat gevoelige & precieze mensen. Moet ook wel met die fijne uurwerkjes.
Met 'n beetje geduld leer je het forum goed kennen moet ik zeggen. Waar ik eerst dacht dat de layout ook wel 'n update kon gebruiken is het hier eigenlijk 'n vrij geniale layout. Maar dat zijn van die dingen die je als nieuwkomer ook niet moet roepen hier.
Thanks, mee eens!
Gefeliciteerd met je aanwinst en wat mij betreft een stuk mooier dan de Santos.
Veel draagplezier!
1 like
Waanzinnige klok! Veel draagplezier
1 like
Mijn beste,
Niets is verloren, niets is tevergeefs, het komt uiteindelijk allemaal goed!!
Proficiat dan ook met deze gerenommeerde verworvenheid!!
Orologio Signaturis Temporis.
1 like