TAG Heuer

Wat is een goede Euro prijs voor een TAG Heuer Carrera Men’s Automatic Chronograph CV2115.FC6185 en waar in Nederland, Belgie of Duitsland kun je de beste deal maken?

Heb geprobeerd een foto bij te voegen maar dat lukt me niet…

Ik heb deze CV 2010 BA 0786 :

Hier gekocht : http://www.sayin-watches.com/home.php?markid=42&adminid=&sprache=3&seite=2

Zij is goedkoop en betrouwbaar.

Maar je kan ook hier vragen : http://www.wwwatches.nl/
Volgens mij is het op dit moment 1 van de goedkoopste. Bijvoorbeeld een Omega Speedmaster Prof. Moonwatch
ref 35735000 kost hier 1980 euro en bij Marley Sayin 2300 euro ik vind het nogal een verschil !
Moet ik wel bijzeggen dat die van 1980 euro van ergens in 2006 is,en van Marley nieuw.
Maar ja het is wel 320 euro en we leven nog steeds in 2006 ik had het wel geweten en je krijgt ook gewoon 2 jaar garantie er bij…

Sinds enige tijd hebben wij ons assortiment verruimd met merken uit het hogere segment; Tag Heuer, Omega, Oris, Zenith en B&M. Op aanvraag kunnen wij meer modellen leveren (bijvoorbeeld het door u gewenste model). Wanneer u wenst kunt u een kijkje nemen op onze website: www.bensontrade.nl

Mooi hoor Benson, wat ik wel jammer vind is dat je geen eigen foto`s plaats i.p.v. die “plakplaatjes”.

Ik ben het helemaal met je eens. Echter zijn professionele foto’s vaak de mooiste, tevens is hier op het forum de moeilijkheid van het zelf foto’s maken uitgebreid besproken. Wij hebben het regelmatig geprobeerd, de resultaten waren niet naar tevredengheid waarop je automatisch teruggrijpt op “fabrieksfoto’s”.

Uiteraard streven wij ook naar eigen afbeeldingen vanuit diverse hoeken om een compleet beeld van het horloge weer te geven. Dat is en blijft helaas lastig.

Een paar maanden gelden was ik tijdens mijn vakantie in Singapore. Daar heb ik er een gekocht.
Prijs: 1350 euri. Niet slecht. Dus, informeer bij mensen die de komende tijd die kant op gaan. Ik helaas niet. Maar wellicht,… De prijs is het proberen waard.
Groet,
Huib

Inderdaad een leuke prijs. Ben je er tevreden mee, met de klok?

Beetje late reactie, maar hier dan toch.
Ik heb deze inmiddles verkocht omdat ik weer iets anders heb aangeschaft.
Heb niets van de koper gehoord dus volgens mij is alles in orde. Maar je krijgt natuurlijk altijd internationale garantie.