Tag heuer

Mag ik wt info over de tweedehands prijs op de markt van dit uurwerk ?
Een vriend van mij is overleden , en zijn vriendin kan het geld goed gebruiken .
Met dank “FORUM”

Heb je een foto van de achterkant?

S39.306 / 38mm / quartz?

S/EL quartz chrono, rond 1995. Hier kun je rond de 700 Euro voor vragen, als ie goed werkt. Maar, hoewel deze serie wel iets populairder aan het worden is, nog steeds voor de liefhebber.

1 like

Gezien de staat denk ik dat je dat niet gaat halen, eerder rond de 450-500 euro en idd afgezien of alles nog goed werkt/reset.

1 like

Hij is inderdaad gedragen en uiteraard moet ie gewoon goed werken. Toch zou ik met de vraagprijs ietsje hoger gaan zitten. Voor een niet chrono is 450 - 500 Euro een reële prijs. Deze zou ik iets hoger inzetten. Maar je moet 't er natuurlijk nog wel voor krijgen. :grin: En deze is gewoon minder gewild dan bijvoorbeeld een 1000-serie.

1 like

is in perfecte staat ! geen krasje … ben al blij met 500 euro!

thx

1 like

Ik gun je alles hoor, maar ik heb een andere mening over perfecte staat/geen krasje.

1 like

geen probleem , toch bedankt ,rechtuit zijn is geen zonde
thx

is best oky hoor , mijn vriendin zal al blij zijn met 500 euro!
ze kan het geld goed gebruiken !
merci

1 like

sure,

Voor je vriend zijn vriendin lijkt 450€ redelijk. In de handel gaan ze mss iets hoger maar is emotioneel fijn voor haar om te weten dat jij het draagt :wink:

1 like

Ik draag het niet , ik verkoop het voor haar ! ze heeft het geld hard nodig … ze is niet emotioneel gebonden aan zijn bezittingen , wel aan hem als persoon ! ze waren 40 jaar samen !

1 like

Mooi dat je haar deze zorg uit handen neemt! :+1: En zou mooi zijn als hier weer een andere liefhebber blij mee gemaakt kan worden. Had hij nog meer horloges?

Kan er gelijk helemaal een verkooptopic van gemaakt worden :rofl:

1 like

Ja, da’s waar. Mag natuurlijk niet. :sweat_smile: Maar ben gewoon benieuwd… :thinking:

1 like

.wat zou jij doen mocht je geldnood hebben ?
Ik kan alle info best gebruiken en waarderen om voor haar een beste prijs uit het vuur te halen .
This is no laughing matter , eerder een noodzaak !
Hoogstwaarschijnlijk heb je de leeftijd van 12 jar ,
Het is een horlogeforum , geen FB page shout about !
Toch stel ik vast dat heel veel horloge forum leden soms er soms een lachertje van maken .
Daar zou ik eens een topic moeten over plaatsen op dit forum .
About respect ! wel … het ga je goed en wens dat je dit nooit hoef mee te maken !

mag inderdaad niet !
maar vragen mag he?
geen bijzondere uurwerken , neen …
een boss uurwerk ! so … niet van waarde !
Kreeg wel een doos uit een erfenis van mijn moeder . daar zat een bretling vinatge top time tussen van 1965 … een een paar andere vintage uurwerken , die geen grote waarde hebben maar er wel knap uitzien ! Mijn smaak ligt eerder in modern design .
Ma kom … heb ze en ze liggen hier goed!

Je gebruikt anders aardig wat uitroeptekens.

Verder, je hebt je info gehad.

Een topic maken over respect maken op dit forum lijkt me waanzin verder.
Je komt wat halen hier (en alle andere topics die je opende) en krijgt het ook. Gratis en voor niets van welwillende leden.

Succes met de rouwverwerking.

1 like