Dit is mijn tweede post hier. Ben dus nieuw op dit forum en hoop hier veel te mogen bijleren en ervaren.
Mijn mooiste horloge is momenteel nog steeds een nieuw gekochte Breitling Chronograph in 1994 met pilot bracelet gepoliert/mat.
Vandaag heb ik een optie genomen op deze :http://internet-juwelier.com/product_info.php?info=p792_tag-heuer-link-chronograph-day-date.html
Het is dus een ongedragene met volledige TAG internationale garantie. Ik wou de caliber16 met de Link-band vanwege typisch TAG.
Wat denken jullie ?
Dat dat sowieso goedkoper en dichterbij kan
En qua smaak, dat is iets persoonlijks.
Heb je d’r een klik mee dan go for it !!
Vind het zelf geen mooie klok. Als je het type bent wat een horloge koopt en 20 jaar onafgebroken draagt zul je er geen buil aan vallen.
Dit vind ik de mooiste TAG van het moment:
Het is deze met datum en dag die ik heb gekozen, dus niet deze die u anijs op chrono24. Ik heb wel eerst en vooral zeer vele sites bezocht vooraleer te beslissen en blijkbaar was die toch de interessantste qua prijs zijnde nieuw.
De aquaracer is mooi idd, mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de carrera rs17
Maar Enfin, goed merk en derhalve ook goed klokje me dunkt.
Inderdaad, prachtig, maar wel driedubbele van de prijs ook hé.
Ik wou persé weer een chronograaf omdat ik dat beroepshalve ook gebruik.Het is misschien niet moeders mooiste, maar voor mij een heel speciaal ding. Eerste TAG dus, maar wel overwogen.
valt nogal mee, ben er ooit serieus naar gaan zoeken en vond 'm nieuw voor 3800…
Dat is inderdaad een uitzonderlijke prijs.
Is wel een mooie maar nondeju wat een geld
Dat is inderdaad zo, maar in die categorie (Chronograph) en met die renommée zal je allicht niet veel goedkoper vinden.
Ik dacht eerst aan een gekleed horloge en vond in de categorie chronograaf de “Stowa”: https://www.stowa.de/Chronograph+1938+poliert+Automatik+Handaufzug,i3.htm Zal wel een zeer degelijk werkje zijn, valjoux binnenwerk, maar wederverkoopwaarde, mocht je het ooit willen van de hand doen, stukken minder dan een TAG, niet?
Ja ik denk dat een Tag meer waarde blijft houden dan een Stowa en dat is op zo’n bedrag inderdaad ook wel wenselijk.
Succes
Bedankt!
Bij dezelfde aanbieder staan ook de Aquaracer die Henkjan91 aanhaalde en ook een Carrera met klassieke kastvorm jammer van die wijzerplaat met parelmoer…
Verder vind ik alleen nog de Monaco mooi met de oude kastvorm.
De Link serie doet mij niets zoals zoveel modellen van Tag-Heuer het is een nieuwe dat wel met volledige garantie maar voor dit geld had ik iets anders gekocht.
In ieder geval een kwestie van smaken verschillen denk ik.
Maar veel voorpret gewenst in ieder geval.
Groeten,
Noel.
mayo Schreef:
Dat is inderdaad zo, maar in die categorie
(Chronograph) en met die renommée zal je allicht
niet veel goedkoper vinden.
Ik dacht eerst aan een gekleed horloge en vond in
de categorie chronograaf de “Stowa”:
https://www.stowa.de/Chronograph+1938+poliert+Auto
matik+Handaufzug,i3.htm Zal wel een zeer degelijk
werkje zijn, valjoux binnenwerk, maar
wederverkoopwaarde, mocht je het ooit willen van
de hand doen, stukken minder dan een TAG, niet?
Ik denk dat je met deze stowa na een paar jaar procentueel zeker meer overhoudt.
Maar dat maakt niets uit. De Tag is mooi!
mayo Schreef:
Dat is inderdaad zo, maar in die categorie
(Chronograph) en met die renommée zal je allicht
niet veel goedkoper vinden.
Ik dacht eerst aan een gekleed horloge en vond in
de categorie chronograaf de “Stowa”:
https://www.stowa.de/Chronograph+1938+poliert+Auto
matik+Handaufzug,i3.htm Zal wel een zeer degelijk
werkje zijn, valjoux binnenwerk, maar
wederverkoopwaarde, mocht je het ooit willen van
de hand doen, stukken minder dan een TAG, niet?
Grote kans dat de Stowa z’n prijs goed houdt. Markt is in Nederland klein, maar via bijv. Watchuseek geen enkel probleem. Spreek uit ervaring.
P.S. Je zult geen Stowa’s (zo ver) onder de prijs aangeboden vinden, al dan niet via grijze handel of outlet-stores. Een teken…, wellicht?
Patient-zero Schreef:
De aquaracer is mooi idd, mijn persoonlijke
voorkeur zou uitgaan naar de carrera rs17
Wow, gaaf ding!
Ziet er niet verkeerd uit. En denk dat ie op diverse lederen bandjes er ook goednuit zal zien. Ik bedoel, hik heeft n aparte kenmerkende band, maar wel reguliere lugs, zodat je er makkelijk n normaal leren bandje op kunt zetten.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Nouja, afschrijving heb je op zowat alle gerenommeerde merken wanneer je ze bij een juwelier koopt @ list prijs… als je bijv. die rs17 voor wat ik aangaf 3800 gevonden krijgt via de grijze handel, dan is die afschrijving niet zoveel, maar betaal je ( ik meen ) 5800 list voor die klok… ja dan wel ja