Tag of longines

Deze zijn ook gaaf!



Keuze stress! :+1:

1 like

way101b-ba0746https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/9/6/0960a2e3227135c3e3d984175cb53ad4d1c3642b.jpg Deze is zeker mooi.

Ik herken je twijfel. Heb zelf gekeken naar een Tag Aquaracer, maar in het echt kon hij mij niet echt bekoren. Heb je ook naar andere modellen Longines gekeken? Ik ben bevooroordeeld, want ben fan van Longines, maar de nieuwe hydroconquest is prachtig bijvoorbeeld.

Ik vind dit wel een pareltjeā€¦ Welk uurwerk zit hierin?

Is wel quartz, maar daar is niks mis mee. Heeft ook zā€™n voordelen: Lagere aanschafprijs, minder onderhoud en kosten in principe. Mijn blauwe is ook een quartz.

Ik heb wel liever automaat.

deze bedoel je

Kies met je hart! Succes ermee en laat natuurlijk ook weten wat t is geworden straks. En fotoooos!

@Bradley2007 als ik je een tip mag geven: Longines is in 2018 met een nieuwe Hydroconquest gekomen die enorm is verbeterd:

  • Betere lume
  • Ceramic bezel
  • ETA 2892-2 ipv ETA 2824
  • Mooiere design van wijzerplaat & duikersring
  • Aangepast naar 64 uur power reserve

Ik zou zeggen: kijk eens rond en probeer het via een AD te scoren voor -10 tot -20%.
Dan heb je voor iets over 1000 euro een gloednieuwe Longines met garantie.

Ik zou gaan voor de 41mm variant :ok_hand:

8 likes

Zijn er al winkels die de 41mm echt op voorraad hebben?

ik ga voor deze kijken, vind ik een topper. BedanktšŸ‘

10 likes

@Bradley2007 deze die @Exer dus zegt bedoel ik dus ook! is prachtig!

1 like

Ja tuurlijk. Hij is online te bestellen en bij de Bijenkort ligt hij regelmatig.

In dit geval een Tag Heuer Aquaracer Caliber 5

De aquaracer is sowieso next level qua afwerking op de conquests van longines.
Zou ook voor de tag gaan

Online bestellen kan idd bij Bouman. Zit je sowiso vast aan de adviesprijs.
Laatste keer bij zowel Bijenkorf AMS als DH lagen de oude modellen er nog (tond kerst). Bewust naar gekeken. Wil graag de twee maten passen.

Voor ā‚¬1600 wil ik wel een automaat en geen quartz eigenlijk. Voor een Cal5 ben je zo alweer 2k kwijt.
Dan is de nieuwe HC wel stukje vriendelijker geprijsd.

Zou gaan voor de longines, maar dan niet de chrono. Groeten van de mijne

4 likes

//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net|//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net8//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.net8//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netG//eu1.dh-cdn.netY//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netG//eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.net3//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netšŸ‘//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Ik heb ze beide in handen gehad. De Tag Heuer is wel een stukje beter qua afwerking.
Ook de Cal5 nieuw voor een kleine ā‚¬1500 wel te vinden online.