Tag of longines

Wil je mij eens op weg helpen dan? Ik kom niet verder dan €1900.

Ik zie ze op chrono staan in Duitsland. Zelf ook wel interesse eigenlijk :thinking:

1 like

De tag, omdat die cool is en de ander lelijk.
Ongezouten genoeg?

5 likes

Tsja…gekke is dat ik al voor vele duizenden euros racefietsonderdelen heb besteld in Dld en UK, maar bij horloges is het nog een drempeltje. Onbekend terrein he…

1 like

Dat is een keuze. Dld is , zeker nieuw, een aanrader om te kopen.

En bij garantiegevallen?

Dan kun je overal terecht . Incl garantiekaart van Tag Heuer dus dat moet geen probleem opleveren

Heb je ook iets met die merken of gaat het puur om de esthetiek?
Merk: Absouut Longines. Echter keuze tussen deze 2 …de TAG.

Ik heb niks met de merken, ik vind ze allebij mooi.

goede keus erg mooi

Ik vind die Tag ook veel mooier de Longines. En de Tag vult jouw gat van de lichte wijzerplaat weer mooi op.

Tussen deze Hydroconquest en de tag, voor mij de tag. Tussen de de simpeler Hydroconquest (met 12, 6, 9 markers op de dial) en de tag… moeilijk. Ik heb beide en er is weinig tot geen verschil in afwerking.

1 like

Heb jij de nieuwe longines?.

Neen. De niet keramische. Denk 2014

Ok

Zeker niet groter dan 41mm inderdaad … de Hydroconquest draagt groot om de pols, naar mijn mening. Ik heb de 39mm en persoonlijk vind ik die groot genoeg.

41mm is bij mij ook de max.

1 like

Als het gewoon van een gerenomeerde shop is geen probleem hoor. Ik maak alles zo over en altijd mijn spullen gekregen. Maar deze zou ik sowieso lekker in Spanje laten :wink:

Die tag is veul mooier, veel beter in balans en lekker stoer vind ik. Dat zou dus ook mijn keus zijn.

Longines heeft prachtige horloges en is een prima merk maar dit model is niet mijn smaak.

Succes!

1 like

Tussen deze 2 de Tag. Mooi horloge !
Longines heeft wel een hele mooie chrono in het huidige assortiment, de Big Eye. Heb je die al gezien?

Kan ook.

1 like