Mijn tweede ervaring met @Tako.
De eerste keer heb ik kennelijk geen review achtergelaten dus nu twee-in-één!
De prettige communicatie en vlotte betaling heb ik als erg plezierig ervaren. Erg leuk om op deze manier een deal te maken…
Zeker voor herhaling vatbaar
Thanks Tako!
Vorige week een Horloge overgedragen aan Tako.
Communicatie verliep steeds vlot en alles was duidelijk.
Zeker een aanrader!
Geniet ervan
Mijn Seiko SKX verkocht aan Tako. Prettig en vlot contact. En netjes een terugkoppeling van de goede ontvangst van het horloge. Veel plezier ermee, en tot een volgende keer!
Mijn Black Monster Gen 1 aan Tako verkocht. Vlot, duidelijke en prettig communicatie. Supersnelle betaling. Kortom, een aanrader! Graag tot een volgende keer
Een Yema verkocht aan @Tako. Vriendelijk en het bedrag snel overgemaakt. Zeker een trouwe koper! Misschien tot een volgende keer
Fijne deal gemaakt met @Tako, alles naar wens, vlotte betaling, fijne communicatie, alles top. Aanrader!
Fijne deal gemaakt met @Tako, alles naar wens, vlotte betaling, fijne communicatie, alles top. Aanrader!
Fijne en snelle deal gemaakt met Tako prettige communicatie, snelle betaling en even een bevestiging toen het pakketje aangekomen was.
Thanks Tako en geniet van je EMG
Horloge verkocht aan @Tako, snelle en makkelijke transactie dus zeer zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!
Mijn Breitling verkocht aan Tako. Was fijn om zaken met hem te doen. Leuk om na de deal samen nog door te praten over horloges. Ik merk aan Tako dat hij ook heel goed op de hoogte is van alle ontwikkelingen op horlogegebied. Voor herhaling vatbaar
Horlogebandje verkocht aan Tako. In het kort; fijne communicatie, geen gezeur, en komt afspraken na.