Talking Watches 2; John Mayer

There he is! Een nieuwe aflevering met Mayer :grin:
Als fan waardeer ik naast zijn muziek toch ook zeker zijn passie en kennis van horloges.

17 likes

Cool ,maar veel over Rolex.

1 like

Vooral Rolex en Patek inderdaad, maar prachtige verzameling! Leuk kijkvoer weer.

2 likes

Leuke aflevering :+1:
Mooie horloges :ok_hand:

1 like

Krankzinnige Daytona collectie! En hij heeft nog veel meer Patek dan hier op tafel lag.

Echte watch freak, Ă©n met de middelen om gek te doen.

1 like

Klopt, daar ligt een groot deel van z’n passie.
In deel 1 wordt redelijk wat over IWC gesproken.

1 like

Wel jammer van die AP’s, wat een gedrochten zijn dat zeg
 :confounded: Behalve die mooie RosĂ©gouden Extra Thin. :heart_eyes:

1 like

Heb je daar ik weet niet hoeveel unieke daytona’s liggen en laat je toch nog even je discontinued Patek bandjes zien, mooi haha!

7 likes

Leuk om te zien, prachtige Daytona’s

1 like

Ik dacht dat hij (een gedeelte van) zijn collectie kwijt was door diefstal/inbraak. Toch nog aardig wat leuk spul in bezit blijkbaar
!

1 like

Sowieso heel leuk om te kijken dat talking watches. Die van John Mayer zijn zo leuk omdat niet alleen zijn collectie waanzinnig is, maar hij weet het ook allemaal zo mooi te romantiseren. Al ben ik niet zo een romanticus als de heer Mayer (maar goed, ik ben geen Amerikaan of artiest) is het wel leuk om naar te luisteren.

2 likes

Ik weet niet waar ik jaloerser over moet zijn, zijn horloge collectie of de rij aan dames die hij heeft verzameld. Wat een held!

1 like

Zo gaaf om te zien dat iemand jaaaren geleden al zijn geld in zijn liefde voor horloges heeft gestoken, en nu eigenaar blijkt te zijn van een van de meest waanzinnige collecties op aarde. En vervolgens afsluit met: “I don’t want the money, I want the watches. And that’s how you know you’re a collector.”

Fantastisch!

3 likes

Mooie aflevering en dito collectie! Is natuurlijk makkelijk praten als je de poen hebt maar Mr. JC Mayer is oprecht verzamelaar!

Ik vond de opmerkingen “je aankoop moet een beetje pijn doen” en “iedereen heeft alles al hetzelfde, dus een horloge is hĂ©t item als man om je te onderscheiden” zeer treffend (vrij vertaald allemaal).

2 likes

Ik geloof niet dat meneer Mayer lang zonder zit. Even de creditcard flashen en hij is weer voorzien.

1 like

Heb jij het filmpje gekeken en gezien wat daar op tafel lag? Modellen die uberhaupt niet te vinden zijn en/of een vermogen kosten. Hij zei zelf ook dat hij die horloges tegenwoordig niet meer zou kunnen betalen maar optijd ingestapt was.

1 like

Niet de krijgen is niet te krijgen, maar ja. Met geld is veel te koop. Of terug te kopen.

Geschat vermogen 50 miljoen dollar.

Nee ik moet het filmpje zeker gaan kijken, maar ja. Werken. Dus dat doe ik later.

1 like

Nog maar een keer gekeken. Naast hierboven al gequote teksten vind ik deze schitterend:

“You have your dress one and your sport one and then the one that made your stomache hurt when you bought it. Then you know you have a collection”

Vrij vertaald, het maakt niet uit hoe duur het is, het gaat erom hoe je je erbij voelt. Ik denk voor velen wel treffend en herkenbaar.

Al krijg ik wel altijd bij dit soort filmpjes de behoefte om de haalbaarheid van een geelgouden Daytona, GMT of DD in te schatten :joy:

2 likes