Weer een nieuwe Talking Watches van Hodinkee:
Superfascinerende man met vele talenten. Niet een collectie met diamanten en “kijk mij eens” maar echte levensverhalen.
Weer een nieuwe Talking Watches van Hodinkee:
Superfascinerende man met vele talenten. Niet een collectie met diamanten en “kijk mij eens” maar echte levensverhalen.
Wat een held. Duiker, dokter, piloot, astronaut en dan toch nog zo bescheiden.
Meestal vind ik die talking watches veel te blasé of saai, maar de laatste tijd wordt het beter. De aflevering met Fred Savage en de collectie van z’n kinderen was ook al een leuke.
Geweldig filmpje, geweldige man, prachtige verhalen en vintage stukken. Dikke thumbs up.
Zijn verhaal bij de Seiko die hij van z’n vader kreeg voor z’n 21ste verjaardag; hoe hij in de desolate ruimte toch een stukje van z’n familie bij zich had… prachtig.
Misschien wel omdat hij een Canadees is en geen Amerikaan…
Wat een geweldige man en wat een briljant verhaal!
Hier hoop ik op als ik zo’n aflevering aanklik
Moet zeggen dat ik van sommige van deze afleveringen echt heb kunnen genieten.
Nou ik ook!
Leuke aflevering. Die Rolex heeft wel een aparte bedrukking of ligt dat aan mij?
Valt me op dat hij erg bescheiden over komt. Ook grappig om te zien dat hij zo enthousiast
was en is over de X33 en deze nog regelmatig draagt. Afleveringen van JC Biver, Goldberger
Singer waren ook top. Meer van dit soort ‘Talking Watches’ graag.
Ja iemand in de comments zegt dat het een service dial is. Maar diegene wist niet eens te vertellen of het een 5512 of 5513 was. Terwijl het duidelijk een 5513 is (2 liner, niet cosc gecertificeerd). Dus tja, wie zal het zeggen?
Edit: nu ik dit teruglees kan het natuurlijk een 5512 zijn met een 5513 service dial, maar dat zou wel vreemd zijn.
Heb m ook gezien, toffe aflevering!
Intrigerende verhalen, interessante collectie en een gast met een goed verhaal. Dit soort afleveringen zijn altijd het kijken waard!
Zou ik ook zijn als ik een prototype meekreeg de ruimte in en mee mocht helpen met de ontwikkeling ervan!
Mooie aflevering met geweldige verhalen. Meer van dit soort talking watches aub
Erg tof om te zien. Wel grappig dat Amerikanen altijd titels gebruiken als ze iemand aanspreken
Ja om die reden heb ik het ook maar in de titel gezet
Helemaal mee eens! Het gaat natuurlijk over horloges, maar de nadruk ligt bij deze veel meer op een levensverhaal met prachtige avonturen en relaties met geliefden.
Genoten van dit filmpje! Een waar multitalent. Bedankt voor het delen.
Ik werd echt een beetje misselijk van hoe vies die X33 was. Een zachte tandenborstel en een beetje water met wat zeepsop zouden hem goed doen. Verder een erg leuk interview en een aantal bijzondere horloges.
Heerlijk filmpje…wat kan die man fantastisch vertellen. Dank voor het delen.
Prachtige aflevering, verfrissend om horloges eens echt als “tool” te zien.