Talking Watches…

De aflevering waar je alleen van kon dromen staat online!

21 likes

Insane! Reactie geplaatst zodat ik updates zie :joy:

Mooie eigen keuzes en aanpassen waar hij dat nodig vindt. Alleen……die pols kaas. Waarom? Lekker met het inzoomen op die horloges. Poets ze ff op ofzo :joy:

Ga deze eens morgen op m’n gemakkie kijken!

Mooi! Benieuwd! Die ga ik eens op mijn gemak kijken :ok_hand:

Deze was wel heel erg lang verwacht, ze hebben er ook iets speciaals van gemaakt zie ik met mayer die de interviewer is en meer dan een uur lang. Hoop nog steeds dat ze ooit een aflevering met Jay-Z maken :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Super cool beide heren … zie ze genieten van de AP SpiderMan

3 likes

Heerlijk om naar te kijken. En gewoon in je t shirt en jeans alle stijlen en merken dragen. My kind of guys.

Top video. 'i pick up dog poop wearing a Patek ’ is top

Ik vind het inderdaad een nachtmerrie. Maar ach, zolang ze geen muziek gaan makan vind ik alles best.

Nou, even zitten kijken, wel met stukken doorspoelen, en ik zie ze liever over horloges leuteren dan met een gitaar in de hand. Best een geinige aflevering, ook al zijn de veren die in de kont gestoken worden niet van de lucht. :slight_smile:

Het zal niemand verbazen dat dit toch het hoogtepunt was, naar mijn smaak:

3 likes

Net gekeken. Erg leuk om twee vrienden zo samen te zien praten. En die Spider-Man AP’s :rofl:

Vanavond even gekeken en ik vond het wel vermakelijk.

Beetje ‘mixed feelings’, zeker vermakelijk en verfrissende boodschap dat je moet kopen wat je mooi vindt in plaats van de eindeloze stroom van serienummer fetisj die alleen om investeringswaarde draait. Maar het voelt toch ook niet authentiek en als een reclame sandwich voor de Casio special edition van Ed Sheeran (die ‘toevallig’ ook vandaag aangekondigd wordt bij GQ). Daarnaast lijkt het ook onderdeel van de algemene reddingsactie voor Hodinkee die ingezet lijkt met de terugkeer van Ben Clymer, die als eerste podcast notabene met grootaandeelhouder Arnault start. Maar het is free content dus ik moet niet zeuren denk ik.

1 like

Leuke aflevering. John Mayer is goed met woorden

Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik kom er achter dat ik eigenlijk John Mayer een beetje een lul vind. Niks tegen Ed Sheeran in dit gesprek, maar aan de ene kant is ome John zo lovend over ome Ed dat het wat genant wordt, terwijl ome John aan de andere kant vol dedain spreekt over een mall-watch waarbij hij Girard Perrexgaux noemt.

Dat is een beetje van god los, natuurlijk. Ten eerste omdat een mallwatch eens een Seikootje, Hamilton of Tissot kan zijn, maar nog veel vaker een Citizen van 200 ballen. De goede man heeft geen enkel concept meer van een strip mall.

Ten tweede omdat Girard Perregaux met de 1966 Orion en de Laureato best coole horloges maakt. Het lijkt een soort nodeloos snobisme waar ik niet van houd. OK, ik ben niet de grootste Girard Perregaux fan, maar om het als smakeloze mallwatch neer te zetten vind ik vulgair.

Fwiw, dit doet Girard Perregaux tegenwoordig:

A propos lelijke vokking mallwatches. Bleh. En dat is dan wel een goed idee… Zoals gezegd, het hangt van de lulligheden en smakeloosheid aan elkaar.

Jack Forster is pleite. Daar is geen redden meer aan.

1 like

Ik vond het erg leuk. Wel apart met hoeveel crew Hodinkee er dan bij zit, dat waren niet allemaal mensen voor licht etc? :thinking:

De oude losse afleveringen met Mayer vond ik ook wel erg leuk en hebben die niet tot een bijnaam voor de groene gouden rolex geleid zelfs? Nu lag de focus op Sheerans collectie natuurlijk, zo zit de return andersom nog in het vat om Hodinkee weer een boost te geven. Ik heb geen last van de product placement van de g-shock overigens, dit type vind ik toch niet mooi.

Je kan trouwens wel of niet van de muziek houden, maar John Mayer is wel echt een hele goede gitarist. Daar is niet veel tegen in te brengen, dus hij mag zeker ook gitaren vast houden van mij. :expressionless:
Van deze twee luister ik wel regelmatig naar Mayer, Ed Sheeran niet zo snel (al is het prima voor op de radio). Jammer dat de je aan de concertkaartjes wel kan zien dat ze dure hobby’s hebben. In maart komt Mayer hier weer geloof ik en als je daar heen gaat kan je een bedrag thv een geinig horloge uitgeven…. :laughing: daar pas ik weer voor.

Maar gelet op de foto ergens hierboven hebben ze dus allebei inmiddels de spiderman?

1 like

Mijn oren bloeden bij het beluisteren van die Sheeran, wat een een verschrikkelijke muzak :grimacing: :rofl: