Tauchmeister, is dat wat?

Ik kwam deze tegen bij kish.nl voor 109 euri’s. Wat zijn jullie ervaringen met Tauchmeister?

Maarten

Tauchmeister is een plakmerk. Het heeft een chinees uurwerk vergelijkbaar met Alpha. De Alpha horloges zijn overigens veel goedkoper. Ik vind 109 euro dan ook te duur voor dit horloge.

Mijn advies is spaar even door en koop dan deze: (300 euro) Zwitsers Eta uurwerk en onverwoestbaar:

Die Steinhart is toch ook maar een Rolex imitatie.

Het Design van Rolex, een eta uurwerkje er in gestopt en Steinhart op de wijzerplaat gezet. (beetje kort door de bocht gezien).

Probeer ook even de zoekfunctie over Tauchmeister, er is al heel veel (te veel) over geschreven :smiley:

S.Augustinus Schreef:

Die Steinhart is toch ook maar een Rolex
imitatie.

Het Design van Rolex, een eta uurwerkje er in
gestopt en Steinhart op de wijzerplaat gezet.
(beetje kort door de bocht gezien).


Ja hoor, daar gaan we weer!!!
Deze discussie hebben we hier nou al tig keer gevoerd.

Maar als we nou toch bezig zijn: nog iets verder doorsparen dan een Steinhart levert bijvoordeeld dit op:

En verder: met een beetje zoeken op het forum vind je een heleboel over Tauchmeister.

En zo heeft eenieder er zijn mening over :slight_smile:
Die van mij: koop een Alpha (plm €30 euro nieuw) of een Rolex (plm 3000 euro nieuw) alles daar tussen vind ik zonde.

Groeten,

Martin

Alpha voor €30,- ? Via welke site krijg je ze rond die prijsklasse, als ik vragen mag?

S.Augustinus Schreef:

Die Steinhart is toch ook maar een Rolex
imitatie.

Het Design van Rolex, een eta uurwerkje er in
gestopt en Steinhart op de wijzerplaat gezet.
(beetje kort door de bocht gezien).

De Steinhart heeft een andere urenwijzer. De kast is ook groter. 42mm tov 39 bij Rolex. En Rolex heeft geen ETA. :stuck_out_tongue:

Een hele goede value for money…

Andere urenwijzer?


Maargoed, ieder zijn ding…
En ik kan geen Rolex veroorloven, dus ik ben ook uitgekeken naar ‘imitatie’ als ik er interresse naar had.

S.Augustinus Schreef:

Andere urenwijzer?

http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/s
teini1.jpg
http://www.hollandpoker.com/uploads/rolex-submarin
er1.jpg

Maargoed, ieder zijn ding…
En ik kan geen Rolex veroorloven, dus ik ben ook
uitgekeken naar ‘imitatie’ als ik er interresse
naar had.

De urenwijzer loopt bij Rolex recht. Bij Steinhart wordt hij breder waar hij op het bolletje aansluit. En bij het woord “immitatie” gaan mijn haren weer overeind staan. Maar die discussie is bekend en daarom post ik ook neg even lekker deze. :smiley:

Ik heb net ff gecheckt,want deed het uit mijn hoofd. Alpha heeft zijn prijzen iets verhoogd, en de dollar staat net wat minder laag nu, dus op het moment is het $57=€40 (inclusief verzenden). Via Alpha-watch.com.

Ik heb er een vorig jaar voor omgerekend 33 euro gekocht :smiley:

Tijd dat die dollar weer gaat dalen…X(