Tauchmeister T0071

Hoi Allemaal, ik wil een Tauchmeister T0071 kopen. Wie heeft hier een mening over? ik zoek een robust, sterk horloge wat eigenlijk onverwoestbaar moet zijn. En ik vind het er leuk uizien natuurlijk. Mijn vraag is, koop ik het horloge wat ik denk te kopen en wat ik zoek?

Beste,

Zo’n horloge ziet er inderdaad erg stoer uit. Ze zijn op Ebay al te koop voor zo’n 90 Euro. Maar of het zal voldoen aan je eisen ? Onverwoestbare horloges vinden is al een hele opgave, laat staan in dit prijssegment. Tauchmeisters maken deel uit van de categorie uurwerken die de jongste tijd massaal de markt overspoelen (meestal made in China) en vooral via Internet worden verkocht.
Als je een echt stoer en robuust uurwerk zoekt kan je misschien ook even kijken bij de Citizen of Seiko pro diver series. Die zijn in elk geval echt waterdicht en kunnen zeker tegen een stootje. Ze zien er natuurlijk niet zo spectaculair uit als de door jou aangehaalde Tauchmeister, maar voor een beetje meer geld denk ik dat je aan zo’n Citizen of een Seiko veel langer plezier zal beleven.

Groetjes.

Bedankt voor de feedback, daar kan ik wat mee.

Beste Morse,

Graag wil ik even reageren op je reactie.
De Tauchmeister horloges zijn wel degelijk van zeer goede kwaliteit en niet alleen om dat wij deze modellen verkopen zeg ik dat, maar zeker ook de reactie van de mensen die de horloges gekocht hebben.

Alle Tauchmeister zijn 100% waterdicht of je die nu bij pietje of jantje koopt, en de service van dit bedrijf kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.

Tauchmeister levert horloges met o.a. Miyota, Ronda en ook ETA uurwerken dus aan de kwaliteit van de uurwerken kan het niet echt liggen.

Dat de horloges voornamelijk via het internet verkocht worden is waar, maar dat heeft ook zo zijn voordelen men betaald dus niet voor dure reclame, folders ect. wat de koper natuurlijk geld bespaart.

Met vriendeijke groet,
Rogier

Inderdaad,

Het is gewoon allebei heel wat anders. Als ik naar school ga of ga stappen heb ik meestal mijn Tauchmeister T0064 om. Ziet er lekker hip uit, kan tegen een stootje en is toch een automaat. Voor (andere :slight_smile: ) vrije tijd (sporten, zwemmen e.d.) draag ik het liefst mijn Monster.

Al met al heb ik nog nooit spijt gehad van de aanschaf van mijn Tauchmeister.

Groeten,

Stefan

Hallo Lui,
Ik heb twee Tauchmeisters en die voldoen uitstekend. Maar ik heb ook zeven Seiko’s, waaronder een Monster. Ze zijn onverwoestbaar. Toch ben ik daar wat zuiniger op dan op de Tauchmeisters. Als daar iet mee gebeurd, een ongelukje of zo dan is het jammer maar helaas. Met de Seiko’s zou ik dat veel erger vinden.
Groeten, Eeltje