Tauchmeister

Hallo,

ik sta op punt om een Tauchmeister Retro Horloge te kopen (Model, zie link hieronder).

Heeft iemand van jullie ervaring met dit horloge? Kennen jullie iemand die zo’n horloge heeft? Zo ja, wat zijn de bevindingen?

Laten jullie het even weten?

Dank je!

J.

LINK: http://tauchmeisterwatches.com/product_info.php?cPath=61&products_id=308

Je staat op het punt om het te kopen, maar wil nu nog even weten of het anderen bevalt? Ik zou eerst het onderzoekje doen en dan nog een keer nadenken. Je kunt het maar 1 keer uigeven tenslotte. Veel succes met de keuze!

Hallo,
ik heb nog niks gekocht, ik denk erover om me dit model aan te schaffen!
Graag jullie ervaringen!
J

Grote stoere horloges voor relatief weinig geld.
Staal, quartz kan weinig mis gaan

Ik zou even verder zoeken op marktplaats als ik jou was scheeld nog eens 30/40 euro!!

ze spreken mij niet zo aan

Ik heb reeds 2 Tauchmeister horloges gekocht via www.tauchmeisterwatches.com. Beide keren goed en snel geleverd. Ik heb een T0071 en een T0015. Voor zover ik het kan beoordelen zijn ze degelijk en van goede kwaliteit(voor die prijs). Trouwens de site www.watchxl.com is van hetzelfde bedrijf. Succes met je keuze!

Dag Peter
ik lees dat je er wat van kent!
Waar kan ik de referentie vinden van het horloge die ik overweeg te kopen?
Jij verkoopt toevallig niet één van je exemplaren?
Dank je!
J.

Ik heb geen ervaring met het model dat jij wilt kopen maar ga ervan uit dat de kwaliteit gelijk is aan de andere modellen. Ja toch? Enne nee ik verkoop mijn horloges niet(passen mooi in mijn verzameling).

als ik jowu was zou ik een leuke seiko duiker kopen! tauchmeister ziet er wel grappig uit, maar niet meer dan dat, uurwerken geen idee…
Seiko is gewoon echt goed en voor een goede prijs.

Hoe kun je nou een Seiko vergelijken met een “U-Boat achtig” horloge

hallo,
idd een heel ander horloge, maar toch ben ik het met masterfan eens, maar dat komt door mijn voorliefde voor mechanische horloges. ik heb gewoon niets met quartz, al is de kast cq wijzerplaat nog zo mooi…
en wil je een goed mechanisch horloge voor niet al te veel geld, is een seiko gewoon een goede keuze.
heb zelf een seiko 5 sports, 23 jewels met duikersring, waterdicht tot 100m. (er zijn dagen dat ik niet zo diep kom…)
van ebay (pokemonyu) voor 44 dollar, wie doet je wat.
groet, frank.

ik zou voor tw steel gaan … lijkt me een goed alternatief,
succes!

josb Schreef:

ik zou voor tw steel gaan … lijkt me een goed
alternatief,
succes!
Maar een alternatief lijkt er op dat je met minder genoegen moet nemen…
Ik dacht eerder dat een TW een alternatief voor een U Boat is.

je hebt gelijk Peter … maar ik vind TW Steel er net iets beter uit zien dan Tauchmeister …

josb Schreef:

je hebt gelijk Peter … maar ik vind TW Steel
er net iets beter uit zien dan Tauchmeister …

Vind ik ook een stuk mooier!

U-boat leuk maar de nieuwe collectie koopt bijna niemand, iig niet de jongeren doelgroep waarvoor het eerst bedoeld was.

TW Steel strakke klok, strak afgewerkte kasten, vlak glas, allemaal quartz modellen

Tauchmeister vele typen uurwerken waaronder automaten citizen en ETA uurwerken
500m waterdichtheid, veel stoerdere uitstraling, glow in de dark wijzerplaten daarnaast lefthooked dus geen last van die knop in je hand

Misschien kan het niet tippen aan een seiko ebay prijs, maar ik vind dit veel meer een hip horloge voor deze tijd en volgend jaar draag je weer iets anders wellicht… een seiko…

Patrick Schreef:

Hoe kun je nou een Seiko vergelijken met een
"U-Boat achtig" horloge

dat doe ik ook niet. Ik zou alleen zeggen koop een seiko voor die bedragen en geen tauchmeister.

TW-Steel vind ik al helemaal niks, dat is nog een duur voor japans ( of whatever ) kwarts uurwerkje.
Laat mij eens een opengesschroefde tauchmeister zien met een eta uurwerk? ik ze zeggen soms dat het gebruikt wordt, maar nergens op de kast is er een vermelding naar. Ronda kwarts dat geloof ik wel dat ze gebruiken en citizen automaatjes ook,…maar de eta ??? show me…