Beste horlogeliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare taxateur in omgeving Amsterdam / Utrecht.
Iemand tips?
Lees graag jullie reacties, bedankt!
Beste horlogeliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare taxateur in omgeving Amsterdam / Utrecht.
Iemand tips?
Lees graag jullie reacties, bedankt!
AVW heeft voor mij een horloge getaxeerd voor de verzekering en ik ben erg tevreden 
Het makkelijkst is om een paar foto’s te posten en dan Jasper even te taggen. Heb je binnen tien minuten een taxatie. 
Of de foto posten en dan wachten welke dm je van @lasteraar krijgt. Die doen je dan x4 en heb je de waarde ook.
Bedankt voor je reactie Rik. Laatst al een keer AVW opgebeld, deze wilden helaas niet mijn horloge taxeren omdat deze niet bij hen is aangeschaft.
Dank voor het meedenken. Wil graag een officieel taxatierapport voor de verzekering. Kan me voorstellen dat de verzekering met een reactie op een aantal foto’s niet akkoord gaat. Heb jij hier toevallig ervaring mee?
Overigens, wil je weten of je een reële prijs voor je horloge hebt betaald of is het voor de verzekering?
Je kunt een horloge niet taxeren op basis van een paar foto’s.
Kan best, dat doen ze bij Catawiki altijd.
Het is voor de verzekering.
Weliswaar niet in de buurt van Amsterdam of Utrecht, maar wel een betrouwbare en geaccepteerde taxateur voor de verzekering;
Succes!