Taxatie/ verkoop cartier

Ik ben opzoek naar een taxatie/ verkoop adres voor een dames Cartier
Omgeving Dordrecht

afbeelding|375x500

1 like

Alvast bedankt

1 like

Ok, acier inoxidable op de kast en goud of platina op het attest. Doet al 1 rode vlag in de lucht gaan. 2 verschillende aankoopdata, maar 1 horloge? Wat mis ik?

1 like

De twee verschillende data van aankoop ook

Die onderste “nota” is toch gewoon een certificaat van Cartier. Wellicht dat een vorige eigenaar hem al eens bij Cartier heeft laten checken? Al lijken de nummers niet overeen te komen. :thinking:

2 likes

En twee verschillende serienummers :thinking: Lijken twee documenten te zijn waarvan er één niet bij het horloge hoort, maargoed. Is niet de vraag van TS :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad. En het certificaat is twee jaar ouder dan het horloge.

Er zijn 2 Cartiers
Klopt dat 1 niet er bij hoort

Maar heeft iemand een adres voor taxatie

Voorgangers met jullie antwoord:

Lees wat er op het laatste certificaat staat: “Cartier Jewels” => dit certificaat hoort niet bij het getoonde horloge en is geen rode vlag. Is van een sieraad van Cartier, hierin doen ze ook nog wel iets :wink:

De 2 voorlaatste foto’s van het certificaat horen wel bij het horloge.
Nummers op het certificaat komen overeen met het horloge en dit nummer bestaat ook bij Cartier.

Voor een taxatie kan de TS het beste een beëdigd taxateur benaderen, kost wel een paar cent. Als het als indicatie bedoeld is kijk dan op chrono24 voor een prijs en ga er zeker 10 tot 20 % onder zitten.

3 likes

Adres?

Neem contact op met de Federatie Goud en Zilver of klik op de onderstaande link:

1 like

Www.google.nl

Vind op dat adres vaak wel iets.

1 like

Hier op het forum zit ook iemand die taxaties doet… @B1_

De tang wekt niet misschien kun je hem een PB versturen.

Clockwise te Hellevoetsluis zou ik eens proberen!