Tayroc Horloges

Beste allemaal,

Mijn oudste zoon bijna 15 wil voor zijn verjaardag graag een Tayroc horloge zie afbeelding. Is er iemand bekend met dit merk of zijn er evt leuke alternatieven van een iets bekender merk te verkrijgen die jullie goedkeuring dragen. :smirk:Uploaden…

1 like

Ik ken het merk niet, maar als je zoon heel graag een Tayroc horloge (ik word er persoonlijk niet erg enthousiast van, maar dat terzijde) wil dan zou ik hem om teleurstellingen te voorkomen niet zonder overleg met hemzelf zomaar een ander horloge geven.

Tayroc wordt zeer zwaar gepromoot door enkele streamers (professioneel spelletjesspelers!). Dan wordt een dergelijk merk al gauw hip. Ik kan me niet voorstellen dat er iets mis mee is, volgens mij zitten er gewoon Miyota uurwerkjes in. In die zin zijn ze gelijk aan Daniel Wellington horloges en die liggen bij de gemiddelde juwelier ook in de etalage.

Flowers dan snap ik zou ik ook zeker niet doen. Maar dacht gezien de prijs dat er leuke alternatieven zijn

Seiko!! Met name de ‘5’-lijn. Seiko 5 dus. Google maar eens wat rond. 10x het horloge voor de halve prijs, al weet ik niet of je zoon een mechanisch horloge waardeert. Misschien lijkt het hem onhandig dat hij stil gaat staan na 2 a 3 dagen niet dragen. Daarnaast zijn ze iets kwetsbaarder dan de gemiddelde quartz.

Voor die €120 zou ik liever een Seiko5 kopen, maar als een Tayroc datgeen is wat je zoon wilt… Dat kopen :slight_smile: niet iedereen hoeft een horloge aficionado te zijn :wink:

Deniz ik leer hem liever meteen voor kwaliteit te gaan. :grinning:

1 like