TDG

Horloge verkocht aan @TDG Leuk en sympathiek contact met dit relatief nieuwe HF-lid, snelle betaling en keurige melding van ontvangst. Kan Geus dan ook van harte aanbevelen!

1 like

@TDG heeft een Oris Aquis van me overgenomen. Hij bood realistisch waarna we vrij vlot tot een deal kwamen. Prima communicatie en vlot betaald dus dit was een goede ervaring met Timon. :ok_hand:

1 like

Leuke deal met @TDG gedaan vandaag. Vlotte open communicatie, prima kerel om zaken mee te doen :ok_hand:

1 like

@TDG doet zich voor als liefhebber en heeft als “liefhebber” mijn IWC gekocht welke hij al heel lang zocht en heel graag wilde hebben, maar binnen 24 uur op MP gezet om snel geld te willen verdienen :thinking:

2 likes

Wat maakt het uit wat hij ermee doet? Je hebt het horloge toch verkocht en niet cadeau gegeven. Wellicht is het toch niet zijn horloge, en of is zijn vrouw het er niet mee eens.

Horloge verkocht aan @TDG, vlotte communicatie en betaling. Een aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @TDG.

Ik kwam het horloge tegen op MP die ik vorige maand aan iemand had verkocht op HF.

Ik kon de verleiding niet weerstaan en na een gezonde onderhandeling tot een deal gekomen.

Netjes verpakt, snel verzonden. Keurig!

Van de week een horloge verkocht aan @TDG. Betrouwbaar en komt al zijn afspraken na. En bovenal een gezellig HF-lid en horlogeliefhebber. 100% aan te bevelen. :ok_hand:

1 like