(Te) Dikke Klatser

Te dunne pols :grimacing:. Zo groot is die tissot toch niet?

1 like

Deze om die reden een tijd terug verkocht. Toch spijt gekregen, een nieuwe gekocht en draag 'm sindsdien met veel plezier. Ongeacht dat ie een beetje lomp is voor mij :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Mja :sweat_smile: 50mm lug too lug en 14mm dik is echt te groot voor mij hoor! Maar je voelt hem wel lekker hangen.

2 likes

Sumo vond ik te groot. Tijd geleden al verkocht.

2 likes

Ik vind hem je eigenlijk nog best staan!

1 like
2 likes

Nou dankjewel. Tis ook echt een pracht ding. Al jaren trouwe dienst, nog nooit water van dichtbij gezien :joy: overigens en deze heeft een “see through” case back met de welbekende duiker op de rotor.

1 like

Ah oké verkeerde draadje dus, dankjewel.

Nou, ik dacht dat de Omega Ploprof 1200 een veel te dikke klatser was, maar dat valt dus helemaal mee. Ook op mijn 17 cm pols draagt deze comfortabel en niet te groot.

21 likes

hqdefault~2
Vaak ben je te bang…

29 likes

WTF😂

Nondeju wat een Knoeperts

Vindt het meevallen, staat goed.

1 like

Ik zit met een gelijkaardig gevoel…

Ik vind deze echt leuk, maar toch lijkt deze soms als een hockeypuck op m’n pols :persevere:.

10 likes

Die zal wel “vooraan in de rij hebben gestaan” als ie de hele dag z’n pols moet trainen. In de veronderstelling dat het niet jouw pols is. Anders alvast excuses. :sweat_smile:

:joy:

2 likes

Hoe dan?
Is ie gegroeit dan?
Aan je forumnaam te zien ben je 51.
Je gaat me toch niet vertellen dat jouw polsen nu al dusdanig dunner zijn geworden dat je horloges niet meer passen?

Sinds maandag in bezit en als het om dikke klatsers gaat wint deze Citizen het nog met gemak van de grootste G-Shocks (Gravitymaster GPW2000 en Frogman GWF-D1000).

7 likes

En dat wordt alleen maar meer naarmate je ouder wordt :rofl:

Tja helaas wel maar dat is nogal een persoonlijk verhaal. Laten we het erop houden dat je door ziekte nogal wat spiermassa inleverd.

8 likes

Vette foto hoor! Maar inderdaad dat is een dikke unit.

1 like