Te groot voor pols

Ik heb een te gek horloge gezien van danish design,maar ik heb een kleine pols (14 cm) ik wil óntzettend graag dat horloge hebben!!! maar wil ook niet voor gek lopen:(

Is het zo dat als het horloge over de rand van de pols valt,je het echt niet moet doen? verkoopster zegt dat het nog kan (blijft nét binnen de pols) maar ja… zij wilt verkopen haha. Ik weet ook wel dat iedereen dat vor zich moet weten maar toch wil ik graag mening van jullie.:slight_smile:

Als er iets uitsteek … NO-GO!
Zorg dat alles mooi aansluit …
Don’t go with the flow …

MAAR vooral: ‘Kies wat je zelf het mooist vindt’

hoi ‘rooie’

Ik ben van mening dat het hele horloge, dus inclusief lugs (bandaanzet) binnen de pols moet vallen. Dus als je de pols van boven bekijkt, moet niets uitsteken.

Groeten,

Martin

Dank je wel jongens,hij valt er preciés binnen8-) dus kiele kiele,maar denk dat ik hem maar koop.

Overdwars gaan dragen :wink:

Maar zonder gekheid, hoe vind je het zelf staan?

Volgens mij ga je 'm gewoon halen, dus doen! Wel ff fotootje hé? Succes!

Het ligt ook een beetje aan de dikte van het horloge.
Als hij in verhouding niet heel dik is kan het vaak wel bij dunnere polsen.
Is het horloge erg groot en ook nog eens heel erg dik, dan vind ik het vaak een beetje overdone.

Oftewel: geen gezicht :wink:

Ben er helemaal wég van,wil hem gewoon,dus ja…ook al denk ik zelf dat hij iets te groot is(ook al valt ie binnen de pols) dan nog wil ik hem te graag en wimpel dat weg (:smiley: snap je n beetje?erg he!:frowning:

MartinB Schreef:

hoi ‘rooie’

Ik ben van mening dat het hele horloge, dus
inclusief lugs (bandaanzet) binnen de pols moet
vallen. Dus als je de pols van boven bekijkt, moet
niets uitsteken.

Groeten,

Martin

Volmondig mee eens !

Ik draag een B1 van 43 mm en ik vind de Super Avenger van 48 mm een bloedmooie klok. TOCH koop ik ze niet omdat de lugs niet mooi op mijn pols aansluiten.

Kijk. Déze zijn net iets te groot :wink:

Groeten,

Martin

Het ligt ook een beetje aan de vorm van de kast. De Velatura is gebogen en zit daarom heerlijk ondanks het feit dat het een forse klok is:

De AP is mooi van bovenop genomen en kan je zien dat die gewoon te groot is. De Rolex is van een andere kant genomen, als je die nou ook zo van bovenop een foto maakt dan kan je misschien zien dat het nog net kan.

Maar ik neem aan dat het niet jou Rolex is :stuck_out_tongue:

Nope, niet mijn Rolex. Dit zijn trouwens aziatische polsjes.

Groeten,

Martin

Een pols van 14 cm? Als het een rond model is, zou ik niet verder gaan dan een diameter van 40 mm en een dikte van pakweg 12 mm.

Jongens! jullie hebben me prima geholpen:~ die ik op het oog heb is 40 mm en 10 cm,dus ik ben over de streep.
Ook fijn dat jullie foto plaatsen van die 2 die te groot zijn,zo kan ik het goed zien.
Het zal ná de kerst worden dat ik hem ga halen,moet werken.
Hartstikke bedankt;)

Fijne feestdagen:)-D

iets meer dan 49mm, en niet te groot :wink:

vreugd2 Schreef:

Een pols van 14 cm? Als het een rond model is, zou
ik niet verder gaan dan een diameter van 40 mm en
een dikte van pakweg 12 mm.

Dat moet inderdaad te doen zijn.

schmeink Schreef:

iets meer dan 49mm, en niet te groot :wink:

Jeetje, jij hebt stevige polsen zeg!!

Volgens mij kan je 55mm ook wel hebben :+

Heb hem gisteren gekocht,nu alleen nog ff zoeken hoe een foto hier te plaatsten,wil jullie mening wel weten8-)

goed man !!

ben benieuwd